Facebook
instagram
giftcard

מסעדה כשרה על הים

לארוחה כשרה ומהממת התקשרו: 072-393-9464

כל מסעדה שנפתחת מנסה לבדל את עצמה ולהביא את עצמה למצב בו היא מושכת כמה שיותר לקוחות. מסעדות אחדות שמות דגש על האוכל, האחרות מסתמכות על המיקום או על העיצוב והאווירה, ויש כאלו שיודעות לתת שירות. עם זאת, מעטות הן המסעדות שמסוגלות לתת את החוויה המלאה ולהביא למצב בו כל הנוכחים מרוצים. בכל מסעדה עולה עניין הכשרות כעניין מהותי, ובתוך כך, יש לא מעט מסעדות שיודעות להתגבר על המכשול הזה ולספק אוכל יוצא דופן, בתוך המגבלות. חשוב לדעת לבשל אוכל כשר, ומסעדה אחת שעושה זאת טוב מאוד היא מסעדת ביסטרו 56 שיושבת במרינה בהרצליה.

מסעדה משפחתית

למרות האופי החילוני של העיר ושל האזור, יש מספר מסעדות כשרות בהרצליה אשר יודעות לתת את הערך המוסף. זה לא פשוט, אך כאשר נתח גדול מאוד מהאוכלוסייה בישראל אוכל כשר, צריך לדעת לבצע התאמות. כאשר חושבים על הרצליה, באופן אוטומטי חושבים על המרינה המפורסמת, שהפכה למוקד של העיר בשנים האחרונות. בחיפוש אחר מסעדה במרינה הרצליה רואים שישנו מגוון, אך רק בביסטרו יודעים לתת את החוויה הקולינרית המתבקשת, תחת מגבלות הכשרות. הביסטרו היא מסעדה כשרה על הים כפי שניתן רק לחלום. היא יושבת על המרינה, בסמוך לסירות ולמים, במה שיוצר אווירה יוצאת דופן ומושלמת לארוחה או לאירוע קטן.

ביקור בתוך מסעדה כשרה על הים כולל בדרך כלל הרבה מאוד דגים מבושלים או מטוגנים, אך בביסטרו 56 אפשר לקבל גם בשר, מאכלים איטלקיים, קינוחים שונים והרבה מאוד אוכל שיכול לפנות לכל סוג של אכלן. האוכל הוא ברמה גבוהה, עם הקפדה על כל מרכיב, ועם צוות מטבח מנוסה שהופך גם את האוכל הכשר לחוויה הקולינרית הכי טובה שיש בשרון.

Leave a Reply

דילוג לתוכן