Facebook
instagram
giftcard

חדר פרטי עד 40 איש לאירועים

מחפשים חדר פרטי לאירועים עד 40 איש ולא יודעים לאיפה לפנות? אם כך, בהחלט אפשר להבין את הדילמה שלכם שכן בישראל של ימינו יש אינספור אפשרויות למקומות שמתאימים לאירועים. במידה ואתם לא רוצים לשכור אולם אירועים גדול או גן אירועים, מדוע שלא תחשבו על האופציה של אירוע במסעדה? יש לא מעט מסעדות שבהן ניתן לשכור חדר גדול ומרווח לאירועים כך שזה לא משנה איזה סוג של אירוע אתם חוגגים, כי בכל מקרה זו יכולה להיות אפשרות טובה עבורכם.

מסעדות שוות בהרצליה

מקום עם נוף שמוסיף לאווירה

אם אתם מחפשים חדר פרטי לאירועים עד 40 איש ורוצים שחלק מהחגיגה תכלול גם נוף מקסים, אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם הטוב ביותר. המסעדה שלנו, שנמצאת ממש על קו המים במתחם ארנה בהרצליה, מציעה לכם לא רק חדר גדול ומעוצב לאירוע אלא גם נופים קסומים הכוללים את השקיעות הכי יפות של הים התיכון. כמו כן, אצלנו תוכלו ליהנות גם מהאלגנטיות של היאכטות העוגנות להן במרינה ומאווירה קסומה, כך שבין אם אתם חושבים על אירוע כמו חתונה קטנה, בר מצווה או כל חגיגה אחרת – אצלנו תיהנו מהטוב ביותר. אז אם אתם מחפשים מסעדות עם חדר פרטי בשרון, בוא לביסטרו 56.

אוכל כשר, טרי וטעים שאי אפשר להפסיק לאכול

אין ספק שהנוף חשוב ויכול לתרום רבות לאווירה באירוע שלכם, אך כולנו יודעים שגולת הכותרת היא האוכל. זו עוד סיבה טובה שבגללה ביסטרו 56 זו הבחירה הנכונה, כי אם אתם יכולים ליהנות מאוכל נהדר, כשר ומגוון, מדוע שתתפשרו על פחות מזה? השף המקצועי שלנו מכין את כל המנות המיוחדות ישר לנגד עיני האורחים – מהמטבח הפתוח שלנו, כך שזה עוד משהו שמוסיף עניין לכל אירוע שמתקיים במסעדה המעוצבת והיפה שלנו.

Comments are closed.

דילוג לתוכן