Facebook
instagram
giftcard

מסעדות במרינה בהרצליה

חוויה קולינרית במרינה

המרינה בהרצליה מביאה איתה קסם שלא קיים בהרבה מקומות בארץ, והקולינריה במקום היא בהתאם. המקום מלא במסעדות טובות מכל הסוגים, אך מעל כולם מתבלטת מסעדת ביסטרו 56. במסעדה המגוונת ניתן למצוא מנות ממנעד רחב של עולמות קולינריים, כולל בשרים איכותיים, דגים טריים ברמה גבוהה ואפילו מנות איטלקיות כפי שניתן למצוא ברומא. כל המנות בביסטרו 56 הן כשרות, ומה שבאמת עושה את ההבדל זוהי האווירה במסעדה, שמתאימה במיוחד לאירועים קטנים של כמה עשרות אנשים.

מסעדות רומנטיות במרכז הארץ

בביסטרו תקבלו מראה מלבב אל מרכז העגינה במרינה, מוזיקה נעימה ובעיקר אווירה מאוד נעימה שמגיעה מכל מי שמעורב במלאכה – ממנהלי המסעדה ועד למלצרים ולמארחות. בביסטרו 56 מתקבלת החוויה האולטימטיבית של אוכל אווירה, ואירוח אשר תפור על אירועים בסגנון בר מצווה, ימי הולדת ואפילו חתונות קטנות.

מסעדות במרינה בהרצליה שכל אחד חייב להכיר

מי מאיתנו לא אוהב לצאת לפעמים לאכול בחוץ? זה נכון שיש גם קסם לבישולים בבית, אך בסופו של דבר, יש גם ימים שבהם נרצה להתפנק ונרצה שמישהו אחר יבשל לנו. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם חושבים על האפשרות הזאת, אתם בוודאי נמצאים בחיפוש תמידי אחר מסעדות במרינה בהרצליה. המרינה של הרצליה היא מקום מקסים לאכול בו, כי אם יש משהו שמלווה כל ארוחה במסעדה כאן, זה הנוף המקסים של הים התיכון.

מסעדה שתרצו לחזור אליה שוב ושוב

דווקא בגלל שיש הרבה מסעדות במרינה בהרצליה לא תמיד קל לבחור את המסעדה המושלמת, ומה שבטוח זה שאם אתם כבר מגיעים למקום ויוצאים מהבית, תרצו לקבל תמורה מלאה לתשלום שאתם עומדים לשלם. לכן אנחנו מציעים לכם להזמין שולחן אצלנו, כי אנחנו במסעדת "ביסטרו 56" מחכים לכם עם הטוב ביותר. המסעדה שלנו קיימת כבר משנת 2004 ומאז ועד היום יצא לנו להאכיל אינספור סועדים שיצאו מרוצים. לכן, בין אם אתם רוצים לאכול בשרים איכותיים ביותר, מנות פתיחה מגוונות או אפילו דגים, אנחנו הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה. כל אנשי המקצוע שלנו אדיבים וכולם יעשו הכול כדי להנעים את זמנכם, אז למה שלא תזמינו מקום כבר עכשיו?

עם מי כדאי לכם לבוא?

האמת היא שבילוי בכל אחת מאותן מסעדות במרינה בהרצליה יכול להיות מפנק בין אם יוצאים אליו בשניים ובין אם לוקחים גם את הילדים. אצלנו תוכלו ליהנות, מצד אחד, מאווירה מאוד רומנטית ומיוחדת ומצד שני יש גם מנות שיכולות להתאים לילדים שלכם. לכן אתם רק צריכים להחליט באיזו אווירה בא לכם לחגוג ולהתפנק ואנחנו כבר נעשה את כל השאר.

Comments are closed.

דילוג לתוכן