Facebook
instagram
giftcard

מסעדת שף גורמה כשרה

לארוחה מפנקת התקשרו: 072-393-9464

ההגדרה של מזון גורמה הוא מזון מיוחד, איכותי, עם מרכיבים מיוחדים, שקשה למצוא בכל מקום. הרבה אנשים מחפשים אחר האוכל המיוחד הזה, עם התפתחות הטרנד הקולינרי בארץ. אמנם בארץ אין מסעדות מישלן, אך יש מספר רב של מסעדות איכותיות שמספקות מזון גורמה ברמה גבוהה, מכל מיני סוגים וסגנונות. הרבה אנשים מחפשים אחר מסעדות שף כשרות מכיוון שעניין הכשרות הוא חשוב בארץ.

מסעדות לארוחת צהריים

מסעדת ביסטרו 56 היא מסעדה שף גורמה המספקת לסועדים שלה חוויה קולינרית ברמה גבוהה, עם בשרים משובחים, אוכל איטלקי כמו ברומא, וכמובן, הכל בתוך תחומי הכשרות המקובלים בישראל. הבונוס מתקבל בכך שהמסעדה יושבת לצידה של המרינה היפהפייה בהרצליה.

מסעדת שף גורמה כשרה – למה לבחור בביסטרו 56?

אם אתם מחפשים מסעדת שף כשרה, בין אם זה לפגישה רומנטית, לחגיגת יום הולדת או פגישה עסקית, ביסטרו 56 הינו המקום הטוב ביותר עבורכם. ביסטרו 56 הינה מסעדת שף גורמה כשרה בהרצליה הממוקמת ממש אל מול הים התיכון, וממנה נשקף הנוף המדהים של המרינה. עם חדר פרטי לפגישות ייחודיות, תוסיפו לזה את המיקום של המסעדה, וקיבלתם מקום מבוקש, איכותי, שמנות הגורמה שלו מדברות בעד עצמן.

מסעדת שף גורמה כשרה על הטיילת

המיקום המיוחד הזה מעניק למסעדה אווירה שלא ניתן למצוא בכל מקום ותחושה נעימה, יוקרתית ומיוחדת, תחושה שכל אחד מחפש כאשר הוא בוחר לצאת אל מסעדת שף איכותית.

מגוון עשיר של מנות שף איכותיות

ביסטרו 56 מציעה לכם תפריט בשרי עשיר מאוד הכולל מגוון רחב של מנות מיוחדות העשויות מחומרי גלם טריים במיוחד. השף האמון על מטבח המסעדה, שף גבריאל אוחנה, מקפיד על יצירת מנות עם השפעה ים תיכונית ותוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, מה שהופך כל מנה היוצאת ממטבחו של השף להצלחה של ממש. כל זאת, מבלי לפגום בכשרות, מה שמאפשר לשומרי כשרות רבים ליהנות מארוחה מפנקת מבלי לחשוש כלל.

בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מנות ראשונות ועיקריות מפנקות, קינוחים איכותיים ומבחר רחב של מנות עסקיות במחירים משתלמים במיוחד.

חדר פרטי למעוניינים להתפנק עם פרטיות

Bistro56 מציעה שירות חדר פרטי עם שירות אישי ומהיר ופרטיות משאר הסועדים.

לא משנה לאיזה צורך הפגישה שלכם, השהות בחדר הפרטי שלנו תגרום לכם להרגיש מיוחדים, נבדלים, וחשובים יותר 🙂

אם בא לך לפנק אותה, או להפך, או אולי להרשים ולהשקיע בפגישה עסקית מסוימת, בדיוק בשביל זה הקמנו את שירותי החדר הפרטי שלנו.

בואו להתפנק אצל מי שמשקיע ימים כלילות בלפנק אתכם!

אירועים בB56

אם אתם מחפשים מקום כשר לחגוג בו אירוע קטן באווירה מיוחדת ולא מוכנים להתפשר על איכות האוכל, ביסטרו 56 הוא המקום אליו אתם צריכים לפנות. במקום תוכלו למצוא לופט מעוצב לאירועים המתאים למגוון רחב של אירועים קטנים, מאירועים פרטיים ומשפחתיים ועד אירועים עסקיים. העובדה שמדובר במקום כשר מקלה על מתכנני האירועים המעוניינים להתאים את האירוע לכל האורחים ומאפשרת לכם להיות בטוחים כי כל באי האירוע יוכלו ליהנות ממנו ומהאוכל המוגש בו ללא כל חשש ובהנאה רבה.

מסעדת שף כשרה, מסעדת גורמה

גישה נוחה

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדות או מקומות לאירועים ששוכחים להקפיד על הדבר החשוב ביותר – הגישה למקום. רבים הם המקומות ללא חניה נוחה, או שתחבורה ציבורית לא מגיעה לאזור שלהם כלל. זהו היתרון הגדול של ביסטרו 56, לא משנה אם אתם בעלי רכב פרטי או מגיעים עם תחבורה ציבורית, בקלות רבה תוכלו להגיע אל המקום ולצאת ממנו, דבר שיקל עליכם ויגביר את ההנאה של האורחים שלכם.

אז למה אתם מחכים? פנו עוד היום אל ביסטרו 56 ותקבלו את כל המידע לו אתם זקוקים בכדי ליהנות מארוחת ערב טובה או אירוע עסקי מוצלח במיוחד. אם אתם רוצים לחגוג אירוע קטן בלופט שלנו, פנו אלינו כמה שיותר מוקדם בכדי לשריין את התאריך המועדף עליכם ולהבטיח לעצמכם אירוע מיוחד ובלתי נשכח.

 

שעות פתיחת המסעדה

מצפים לראותכם!

Comments are closed.

דילוג לתוכן