Facebook
instagram
giftcard

מסעדה כשרה עם חדר פרטי בהרצליה

למסעדה כשרה וטעימה: 072-393-9464

הקונספט של חדר פרטי נועד כדי להעניק לאנשים לערוך אירועים קטנים ואינטימיים בתוך מסעדות מפוארות. חדר פרטי הוא לא רק חדר שמפריד בין החוגגים לשאר האורחים, אלא הוא מגיע עם שלל פינוקים ובונוסים. החדר מעניק לאנשים את האפשרות לבחור את סוג המוזיקה שלהם, הם יכולים לבחור סידורי ישיבה, מנות מיוחדות, צוות שמגיש אך ורק להם את האוכל, פגישה אישית עם השף, ויצירת אווירה בהתאם לסוג האירוע שלהם. חדר פרטי לאירועים נחשב פינוק יוצא דופן וכזה שאנשים מזמינים אותו רק כאשר הם מאחרים במסעדה כמות של כמה עשרות אנשים. עם זאת, גם כאשר יוצאים עם המשפחה או חבורה של חברים, אפשר ליהנות מהיתרון של חדר כזה.

בחיפוש אחר חדר פרטי לאירועים צריך לדעת היכן לחפש. מרבית המסעדות שכוללות חדרים פרטיים נמצאים כמובן בתל אביב, בירת הקולינריה של ישראל. עם זאת, לעיתים כדאי לחשוב מחוץ לקופסה ולברר לגבי מסעדה עם חדד פרטי בשרון בכלל ובהרצליה בפרט. בהרצליה שוכנת לה מסעדת ביסטרו 56 שנמצאת לצידה של המרינה המפורסמת. המסעדה מציגה חדר פרטי מפואר ומאפשרת לקיים אירועים של עד כמה עשרות אנשים ברמה גבוהה במיוחד. התפריט הוא מאוד מגוון, כשר, וכזה שמציע בשרים לצד מנות איטלקיות מפורסמות וקינוחים ברמה הגבוהה ביותר.

כל המנות בביסטרו 56 הן מטופלות על ידי צוות מטבח מעולה, אך מה שבאמת עושה את ההבדל זוהי האווירה במסעדה. בביסטרו תקבלו מראה מלבב אל מרכז העגינה במרינה, מוזיקה נעימה ובעיקר אווירה מאוד נעימה שמגיעה מכל מי שמעורב במלאכה – ממנהלי המסעדה ועד למלצרים ולמארחות. בביסטרו 56 מתקבלת החוויה האולטימטיבית של אוכל אווירה, ואירוח, לצד עיצוב מרשים שגורם לכל האירוע להיראות כאירוע בוטיקי.

Leave a Reply

דילוג לתוכן