Facebook
instagram
giftcard

בתי קפה במרינה הרצליה

לארוחה בשרית מרהיבה התקשרו: 072-393-9464

הטרנד הקולינרי בישראל לא גרם רק לפתיחת אין ספור מסעדות, דוכנים ופופ אפים, אלא גם ביסס את בתי הקפה כבילוי המועדף על הישראלים. כיום, הרבה מאוד מסעדות ברמה גבוהה מגישות גם ארוחות בוקר מגוונות וקפה איכותי, על מנת להתאים את עצמן לדרישות השוק. לא פשוט להכין ארוחות בוקר טעימות ומשתלמות בישראל, ובביסטרו 56 מתמחים בכך.

מסעדות בהוד השרון

יש לא מעט בתי קפה במרינה הרצליה אך בביסטרו מתעלים על כולם. המסעדה מגישה אוכל ברמה גבוהה, ומגבה את הפן הקולינרי באווירה נהדרת, אירוח מושלם ובתפאורה נהדרת בדמות המים והסירות של המרינה. במסעדה גם קפה איכותי במיוחד ממנו אפשר ליהנות במשך כל היום.

אתם מוצאים את עצמכם מחפשים מידי פעם מקומות ששווה לצאת אליהם? לא מכירים מספיק מסעדות מומלצות באיזור של המרינה בהרצליה? אם כך, כדאי שתדעו שיש היום לא מעט מקומות שבהם בהחלט תוכלו ליהנות. כאשר מדברים על בתי קפה במרינה הרצליה מדברים למעשה על בילוי שכולל ברוב המקרים גם אוכל, ולכן לנו בביסטרו 56 יש את הטוב ביותר להציע לכם. ראשית, המסעדה שלנו נמצאת ממש על קו המים, כך שתוכלו ליהנות מהנוף המקסים אצלנו ושנית, אנחנו גם מציעים לכם שירות לבבי ואדיבות לכל אורך הדרך.

מסעדות שכיף לשבת

אוכל נהדר שכולם אוהבים

הסיבה העיקרית שבגללה, כאשר אתם מחפשים בית קפה או מסעדה באזור של מרינה הרצליה כדאי לכם לבוא אלינו, זו העובדה שאצלנו האוכל נהדר. אנחנו עושים שימוש בחומרי גלם טובים במיוחד, מה שמוביל לכך שבסופו של דבר כל מנה יוצאת נהדרת. זה לא משנה אם תבחרו מנות ראשונות, עיקריות או קינוחים, כי מה שבטוח זה שהאוכל אצלנו יהיה טעים במיוחד. בנוסף לכך, המסעדה שלנו זו מסעדה כשרה ולכן גם במובן הזה הבילוי שלכם אצלנו יוכל להתאים בכל הרכב של אנשים.

מחירים טובים בבתי הקפה באזור 

חשבתם לרגע שלצאת לבית קפה באזור הרצליה זה אומר תמיד לשלם מחירים גבוהים? מעולם לא חשבתם על האפשרות של בילוי כזה כי אמרו לכם שהכול יקר באזור? אם כך, כאשר תגיעו אלינו תבינו שזה לא מדויק. אנחנו במסעדת ביסטרו 56 מקפידים לא רק על אוכל נהדר ועל שירות מוביל, אלא גם על מחירים טובים במיוחד. לכן תוכלו להיות שהבילוי שלכם אצלנו יהיה מוצלח מאוד ולא יעלה לכם יותר מידי, אז למה אתם עדיין מחכים?

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן