Facebook
instagram
giftcard

חתונה עד 100 איש

אתם חולמים על חתונה אבל חשוב לכם מאוד שהיא תהיה קטנה? מתעניינים בחתונות קטנות ומיוחדות? אם כך, ברור לגמרי מדוע אתם רוצים לבחור מקום שיהיה יפה ומיוחד עבור האירוע הזה. בין אם מדובר על חתונה עד 100 איש ובין אם מדובר על אירוע גדול יותר, מדוע שלא תפנו אלינו עוד היום? אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם תפריט עשיר במיוחד, מה שאומר שכל האורחים בחתונה שלכם ייהנו מאוד מהצד הקולינרי של החגיגה. כמו כן, אנשי הצוות שלנו הם אנשי שירות נהדרים כך שגם במובן הזה החגיגה שלכם אצלנו תהיה נפלאה.

אירועים בשרון

נוף מקסים שיוסיף לאירוע

חושבים על חתונה עד 100 איש ורוצים שחלק מהעניין באירוע יהיה הנוף המיוחד? רוצים לערוך חתונה קטנה במסעדה עם נוף מהמם?  אם כך, זו עוד סיבה טובה שבגללה ביסטרו 56 זו יכולה להיות אופציה נפלאה. המקום שלנו נמצא ממש על קו המים במתחם ארנה בהרצליה, מה שאומר שאצלנו תוכלו ליהנות, בין היתר, מנופים נפלאים בעת השקיעה. יש לנו חלונות מאוד גדולים במסעדה כך שמכל מקום ניתן יהיה לראות באירוע החתונה שלכם את הים התיכון, והאמת היא, שאין נוף יפה ורומנטי יותר מזה לחתונות.

כמה עולה להפיק חתונה כזו?

הפקת חתונה עד 100 איש זה אומנם אף פעם לא דבר זול, אך האמת היא, שזה גם לא חייב להיות יקר. אם תפנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר תוכלו להיות בטוחים שתצאו מרוצים וכי לא תיכנסו לחובות. הצעות המחיר שלנו נוחות בין אם מדובר על אירועים עם מאה איש ובין אם מדובר על אירועים גדולים יותר, אז למה שלא תתקשרו אלינו כבר עכשיו? נשמח לעשות הכול כדי לעזור לכם להפיק חתונה מיוחדת, רומנטית ולא יותר מידי יקרה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן