Facebook
instagram
giftcard

מסעדה עם אווירה מיוחדת

אם לאחרונה גם אתם מאסתם בכל אותן מסעדות שבהן הבילוי יחסית זהה ושיגרתי, ברור מדוע אתם מחפשים משהו אחר. לכן אנחנו שמחים להציע לכם את המסעדה שלנו, כי כאשר אתם חושבים על מסעדה עם אווירה מיוחדת, אין ספק שאתם חושבים על ביסטרו 56. ראשית, כדאי לדעת שאת המסעדה שלנו הקמנו כבר לפני שנים רבות ושנית, המיקום שלו אטרקטיבי במיוחד. אנחנו נמצאים ממש על קו המים במתחם ארנה הקסום והיפה, כך שאם יש משהו שלא יחסר לכם אצלנו זו אווירה. את הים התיכון תראו מכל חלון במסעדה וכך גם את היאכטות היפות של המרינה בהרצליה, אז למה שלא תשריינו אצלנו מקומות עוד היום?

מסעדה מומלצת בהרצליה

כל האוכל הטוב שמחכה לכם אצלנו

עוד סיבה נהדרת שבגללה הגיע הזמן שגם אתם תכירו את ביסטרו 56, זו העובדה שאצלנו האוכל טעים במיוחד. אנחנו מכינים מנות מיוחדות תוך שימוש בחומרי גלם נהדרים וטריים, מה שאומר שלא משנה מה תזמינו אצלנו, שכן הכול יהיה טעים. יש אצלנו תפריט מאוד מגוון כך שתוכלו למצוא בו מנות עם דגים, מנות צמחוניות ולא מעט מנות בשריות, אז למה אתם מחכים? כמובן שיש אצלנו גם מנות ילדים כך שאם במקרה הילדים שלכם מגיעים לבילוי, בטוח שגם הם ימצאו משהו טעים לאכול.

מסעדה מקסימה עם מחירים שנוחים לכולם

לא אחת קורה שכולנו יוצאים למסעדות ובסופו של דבר, כאשר החשבון מגיע, אנחנו מגלים שהתענוג מאוד יקר. אם גם אתם חוששים מהעניין הזה כדאי שתדעו שבביסטרו 56 מחכה לכם חווית גורמה בשרית אחרת לגמרי. אצלנו תוכלו ליהנות ממחירים נוחים ומהידיעה הברורה שלא תשלמו סכום מופקע, כך שגם במובן הזה הבילוי אצלנו יהיה מוצלח ומיוחד.

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן