Facebook
instagram
giftcard

חתונה קטנה וזולה

לאירוע בלתי נשכח התקשרו: 072-393-9464

חתונות גדולות ו-וירטואוזיות היו בעבר הסטנדרט, אך כיום יש הרבה אנשים שהולכים על חתונה קטנה וזולה גם כדי לחסוך, אך גם כדי לייצר אירוע אינטימי ואישי יותר. יש הרבה קסם בחתונות קטנות, שנוצר על ידי כך שהן נערכות לרוב ביום, במקום קטן, עם אוכל מוקפד יותר והנוכחים הם באמת אנשים קרובים אל הזוג, ולא נספחים ממקומות שונים. במקרים הללו, מסעדה יוקרתית בהחלט יכולה לעשות את העבודה בדומה לאולם קטן.

כאשר בוחרים את המסעדה, חשוב להסתכל על מה היא נותנת, אך גם על המיקום שלה. מסעדת ביסטרו 56 נמצאת במרינה הקסומה בהרצליה, ומעבר לאווירה המיוחדת שנוצרת במקום, היא מסוגלת לתת גם אוכל ברמה גבוהה, וגם אירוח ותנאים מצוינים לאירוע חד פעמי.

מתחתנים, אחרי לא מעט שנים של זוגיות? או שאולי הכרתם ממש לא מזמן אבל ברור לכם שנועדתם זה לזו? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים על הפקת חתונה, והאמת היא, שהיום תוכלו גם להפיק חתונה קטנה וזולה. אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לעשות אירוע המוני עם מאות אנשים, כי לפעמים דווקא חתונה קטנה ואינטימית זה כל מה שצריך כדי לשמוח. מה שכן חשוב לדעת זה שאפילו אם אתם חולמים על חתונה קטנה וזולה, עליכם למצוא את המקום המושלם לאירוע ולנו יש את הטוב ביותר להציע לכם!

ביסטרו 56 – המקום הנכון לאירועים מיוחדים

בין אם אתם חולמים על חתונה קטנה, על ברית מילה לילד או אפילו על יום הולדת 70 לאחד מההורים, אנחנו בביסטרו 56 זו האופציה הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה. ראשית, המיקום שלנו מושלם כי אנחנו נמצאים על קו המים במתחם ארנה שבהרצליה ושנית, אנשי הצוות שלנו אדיבים במיוחד. הם יעשו הכול כדי שתצאו מרוצים וישמחו מאוד לקבל את פניכם בחיוך ועם תודעת שירות גבוהה. כמו כן, נוכל כמובן לשלב גם את המוזיקה שאתם אוהבים כך שהאירוע יהיה מוצלח מההתחלה ועד הסוף, אז למה אתם מחכים? חתונה קטנה בשרון במסעדת ביסטרו 56 תהיה הצלחה מסחררת.

האוכל הטעים ביותר באזור

קשה לדבר על חתונות ואירועים אחרים בלי להזכיר את שאלת האוכל, כי האוכל הוא תמיד חלק מהעניין. במובן הזה ביסטרו 56 היא בחירה נפלאה כי התפריט שלנו כולל מנות צמחוניות, בשריות ומנות עם דגים – כך שכל האורחים תמיד ימצאו משהו שהם אוהבים לאכול. מסעדת בסיטרו 56 נחשבת מבין מסעדות הבשר המומלצות בשרון. כמובן שגם הקינוחים אצלנו ישאירו את האורחים שלכם עם טעם של עוד, מה שאומר שגם מבחינה קולינרית המקום שלנו יהפוך את החתונה שלכם לאירוע בלתי נשכח ומרגש.

Comments are closed.

דילוג לתוכן