Facebook
instagram
giftcard

אירועים על הים במרכז

לאירוע יוצא דופן התקשרו: 072-393-9464

כל עיר עם חוף בישראל מתגאה בחופים שלה, ומקדמת אותם כדי למשוך תיירים. זה מתחיל בניקיון החוף, בפעילויות שונות ובמסעדות, וכך זה צריך להיות. בעיר כמו הרצליה, לה יש מרינה מפוארת, לקחו את הנושא צעד אחד קדימה ומשתמשים באזור כדי להפוך אותו לאזור מתוייר לכל דבר, כולל קיום אירועים. אירועים על הים הם מקובלים מאוד כיום, אם כי צריך לדעת איך לערוך אותם בצורה אידיאלית. יש הרבה אולמות אירועים על הים לכל אורך מישור החוף, אך במרינה בהרצליה אפשר למצוא מגוון גדול, וגם את היהלום שבכתר – מסעדת ביסטרו 56.

מסעדות גורמה במרכז

מסעדות גורמה במרכז

בביסטרו משתמשים בים גם כדי לבנות אווירה, וגם כדי להגיש דגים ברמה מאוד גבוהה. המסעדה מגוונת, ערוכה לאירוח אירועים, ומציגה אירוח ברמה הכי גבוהה שיש.

יש לכם בקרוב אירוע ואתם רוצים שהוא יהיה חד פעמי? שונה וכמה שיותר מקורי? אם כך, ברור מדוע אתם מתעניינים בתחום של אירועים על הים במרכז. יש משהו מיוחד בחגיגה שנעשית על הים ולכן, אם גם אתם, כמו אחרים, רוצים שהרקע לחגיגה שלכם יהיה רומנטי ויפה – הים התיכון זו בחירה נהדרת. מה שכן, כדאי לדעת שלא בכל מקום שבו ניתן לערוך אירועים על הים תקבלו גם שירות טוב ואדיב או אוכל נהדר. לכן עולה השאלה: איך בוחרים את המקום המושלם לחגיגות מיוחדות?

כל הטוב תחת קורת גג אחת

אם אתם מחפשים מקום מעוצב, מיוחד וכזה שלא תצטערו על שבחרתם בו, אנחנו בביסטרו 56 מחכים לכם. המקום שלנו, שנמצא במתחם ארנה שבהרצליה, הוא מקום מעוצב עם אוכל נהדר, מה שאומר שהאורחים שלכם ייהנו מכל רגע אם תעשו את האירוע שלכם אצלנו. התפריט שלנו כולל מגוון רחב של מאכלים, בין אם זה מנות צמחוניות, בשריות או מנות עם דגים. לכן זה לא משנה מה האורחים שלכם מעדיפים לאכול כי בכל מקרה הם ייהנו מהאוכל הכשר והטעים שמחכה להם אצלנו. אירועים במסעדות מבטיחים אוכל מעולה שהאורחים ידברו עליו עוד הרבה אחרי האירוע.

מחירים אטרקטיביים לכל סוגי החגיגות

עדיין יש לכם דילמה ואתם לא בטוחים האם אנחנו בביסטרו 56 זו הבחירה הנכונה? אם כך, כדאי שתדעו שאנחנו תמיד גם נציע לכם דיל טוב מבחינת העלויות. אנחנו מאמינים שכל מי שרוצה לעשות אירוע רוצה לקבל את הטוב ביותר תמורת המחיר שהוא משלם ולכן אנחנו מציעים מחירים טובים. אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים להיכנס להוצאה כלכלית גדולה מידי רק כי אתם עושים אירוע לכל המשפחה ואצלנו תקבלו הצעת מחיר שתוכלו לעמוד בה בקלות.

Comments are closed.

דילוג לתוכן