Facebook
instagram
giftcard

גן אירועים קטן 

מחפשים גן אירועים קטן כדי לחגוג אירוע מסוים? יש לכם בת מצווה לילדה? או שאולי אתם רוצים לחגוג את חתונת הכסף שלכם? האמת היא שזה פחות משנה על איזה סוג של אירוע מדובר, כי אפילו אם זה אירוע עסקי, גן אירועים קטן זו הבחירה הנכונה. מה שכן, רגע לפני שאתם בוחרים באופן שרירותי את גן האירועים שבו תחגגו את האירוע, חשוב שתבדקו גם איזה אוכל מוגש במקום והאם יש סיכוי שכל האורחים שלכם ייצאו מרוצים וייהנו מהחגיגה.

מסעדת בשרים בהרצליה

מקום שמשלב בין אווירה ואוכל נפלא

אם חשוב לכם לבחור גן אירועים על הים או מסעדה עם נופים יפים ועם אוכל נהדר עבור האירוע הקרוב שלכם, לנו בביסטרו 56 יש מה להציע לכם. המקום שלנו מעוצב בצורה יוקרתית ויפה והוא שוכן ממש על קו המים בהרצליה. זה אומר שלא משנה איזו חגיגה תחגגו, כי בכל מקרה אצלנו הים התיכון יהיה הרקע המושלם לאירוע שלכם. מבחינה קולינרית מחכות לכם אצלנו לא מעט הפתעות מעניינות כי כל המנות שלנו נעשות תוך שימוש בפרודוקטים נפלאים. יש אצלנו אפשרות לשלב בין מנות בשריות, צמחוניות וגם בין מנות שמבוססות על דגים, כך שהתפריט יהיה עשיר ומעניין עבור האורחים.

כמה יעלה לכם להפיק אצלנו אירוע?

רוב האנשים שרוצים לעשות אירוע, ולא משנה מאיזה סוג הוא, היו רוצים לקבל את הטוב ביותר אך לשלם כמה שפחות. לכן ברור מדוע גם אתם מוטרדים משאלת ההוצאה הכלכלית, כי מי לא היה רוצה לשלם סכומים סבירים על האירוע? לכן כדאי לדעת שאצלנו בביסטרו 56 המחירים נוחים, מה שאומר שלא תמצאו את עצמכם משלמים יותר מידי. פנו אלינו עוד היום, ספרו לנו איזה אירוע חלמתם להפיק ואנחנו כבר נדאג לתת לכם הצעת מחיר שתוכלו לעמוד בה בקלות.

Comments are closed.

דילוג לתוכן