Facebook
instagram
giftcard

ציוד למסעדה- מכאן הכל מתחיל. איך בוחרים?

במהלך העבודה שלנו אנו משרתים הרבה לקוחות המתעניינים להקים מסעדה בעצמם,
בשביל אלו בדיוק, הכנו מאמר קצר על החיים מבפנים- בתוך המסעדה.

קריאה מהנה!

אם אתם עומדים כיום בתהליכי תכנון לפתיחת מסעדה חדשה,

יש להניח שכחלק מתהליך זה, אתם מתחילים לבחור ציוד למסעדות שלכם.
שימו לב שמדובר על תהליך שדורש מכם הרבה מאד תשומת לב, מחשבה, והשקעה.
אי אפשר סתם כך לבזבז כסף על ציוד שאינכם צריכים,

ואתם רוצים להיות בטוחים שהציוד שתרכשו, אכן ישרת אתכם היטב וללא בעיות.
על כן, אנו ממליצים לכם לעקוב אחרי הקריטריונים השונים שלנו לבחירת ציוד למסעדות – וכך לוודא שאתם בדרך הנכונה.

 

השיקולים שלא מתעלמים מהם

  • התאמה לאופי המסעדה – קודם כל, לכל מסעדה יש אופי ויש תפריט משלה. יש למשל ציוד למסעדות שמגישות בעיקר מזון מהיר. יש ציוד אשר מותאם יותר למסעדות מסוג של בתי קפה. יש ציוד שמותאם למסעדות גורמה, וכיו"ב. כמובן שתמיד הציוד צריך להיות איכותי וטוב – אבל יש כמובן הבדלים שונים באיכות של הציוד בהתאם לאופי המקום.
  • שיהיה עמיד – זה תמיד עניין חשוב מאד. ציוד למסעדות חייב להיות תמיד עמיד למשך שנים קדימה, כדי שלא תבזבזו את הכסף שלכם בכל שנה מחדש. לכן, יש עדיפות ברורה לקנות ציוד שמורכב מחומר שנקרא נירוסטה. נירוסטה היא חומר עמיד וחזק מאד, ומדובר על מתכת שאיננה מחלידה ואיננה משנה את צורתה. נירוסטה אף עמידה בפני שינויי קור וחום קיצוניים מאד, וקשה מאד לשרוט אותה – ולכן היא כנראה אחד מהחומרים העמידים וגם הפופולריים ביותר במטבחים של מסעדות.
  • יש בסיס ויש תוספות – תמיד כשניגשים לבחור ציוד למסעדות, שי לזכור שיש בסיס שאיתו רובנו עובדים – מקררים, משטחי עבודה, סירים, תנורים, וכיו"ב. עם זאת מכאן יש גם הבדלים לפי אופי המסעדה שלכם – יש מסעדות שבהן חובה שיהיה אופה לחם, יש מסעדות שבהן חובה שיהיה מכשיר להכנת פסטה, יש מסעדות עם מטחנת בשר, ועוד.

 

פשוט לזכור שהתכנון הוא הכל

כפי שאתם שמים לב, תהליכי העבודה על בחירת הציוד יכולים להשתנות במקצת, בהתאם לאופי שלכם ולאופי המסעדה העתידית שלכם. זה נכון שאין חוקים של שחור ולבן – אבל בהחלט יש עקרונות אשר מוטב לעקוב אחריהם.

Comments are closed.

דילוג לתוכן