Facebook
instagram
giftcard

מקומות מקוריים ליום הולדת

חגיגה לכולם

חגיגת יום הולדת היא תמיד מיוחדת ולכן, צריך לחגוג אותה במקום מיוחד. כאשר מוזמנים הרבה מאוד אנשים למסיבה, יש לוודא שהמקום המארח הוא גם מרשים, וגם מגוון מבחינה קולינרית. בביסטרו 56 תוכלו למצוא מנות מכל מיני סוגים, אשר יהפכו את החגיגה לשמחה עבור כולם. הקרניבורים יוכלו למצוא בשרים איכותיים ומיושנים, חובבי הדגים יוכלו למצוא תפריט עשיר של דגים המגיעים מהים התיכון הסמוך וחובבי האוכל האיטלקי יוכלו למצוא מגוון רחב של פסטות אשר יתנו הרגשה של רומא. הביסטרו מעוצב ברמה גבוהה והאווירה במקום היא מרשימה וקסומה, ונותנת את התפאורה המושלמת ליום הולדת החלומית עבור נשים וגברים בכל הגילאים.

חתונות קטנות בשרון

חתונות קטנות בשרון

יום הולדת זו חגיגה מיוחדת במינה, למרות שככל שעוברות השנים אנחנו הרבה פעמים כבר מרשים לעצמנו להתעלם ממנה. מה שכן, כאשר מדובר על יום הולדת ״עגול״ כמו יום הולדת חמישים, שישים וכדומה – תמיד מתעורר אצל כולנו הצורך לחגוג. לכן ברור מדוע גם אתם מחפשים היום מקומות מקוריים ליום הולדת, כי מי לא היה רוצה לחגוג ולהזמין את כל החברים הכי טובים שלו לבילוי? חשוב שתדעו שזה לא משנה אם אתם מתכוונים להזמין רק את המשפחה או גם את החברים הכי טובים מהצבא, כי מה שבטוח זה שיש להשקיע בבחירת המקום המושלם. מקום טוב, מקורי ומיוחד לחגיגה כמו יום הולדת יוכל להשפיע בצורה משמעותית ביותר על הצלחה האירוע כולו ולכן אנחנו מציעים לכם לבוא אלינו – אל ביסטרו 56. אצלנו תמצאו מקום לחגוג בו יום הולדת בדיוק כמו שרציתם וחיפשתם.

כל מה שמיוחד אצלנו

ביסטרו 56 זו מסעדה וותיקה שנערכים בה לא מעט אירועים במהלך השנים, זו מסעדה בשרית בהרצליה מומלצת עם אוכל טוב,  כך שאין ספק שהיא גם מהווה מקום מקסים לחגיגות כמו יום הולדת. אצלנו אתם יכולים ליהנות:

  • מאווירה נהדרת
  • משירות מוצלח
  • מאוכל טעים
  • ומהנופים הכי יפים שיש

עצם העובדה שהמסעדה שלנו ממוקמת ממש על קו המים במתחם ארנה שבהרצליה הופכת את המקום שלנו למוצלח מאוד. הנוף של הים התיכון מלווה כל אירוע שתעשו אצלנו כך שאין ספק שתצאו מרוצים מהבחירה הזאת.

תפריט מגוון שכולם אוהבים

אצלנו בביסטרו 56 תוכלו ליהנות גם מהאוכל הכי טעים שיש וזה חשוב, כי כאשר מחפשים מקומות מקוריים ליום הולדת, אין ספק שהאוכל הוא גולת הכותרת. אצלנו הכול כשר, נעשה תוך שימוש בחומרי גלם טובים במיוחד והתוצאה הסופית טעימה מאין כמוה! פנו אלינו עוד היום, שריינו לעצמכם את התאריך הרצוי ותראו שהחוויה שלכם אצלנו תהיה בלתי נשכחת ומיוחדת במינה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן