Facebook
instagram
giftcard

מסעדות על חוף הים בהרצליה

לארוחה ליד חוף הים התקשרו: 072-393-9464

הרצליה היא אחת הערים היותר מגוונות קולינרית בישראל. יש בה הרבה מאוד מסעדות מכל מיני סוגים והיא מסוגלת לתת פתרון לכל סוג של חובב אוכל. יש לא מעט מסעדות בשר בהרצליה שכן מדובר בסוג האוכל המועדף על הרבה אנשים. מרבית האנשים נמשכים לכיוון המרינה, שכן מדובר באזור תיירותי ונעים מאוד לשהות בו. לכן, כאשר מחפשים אחר מסעדות במרינה הרצליה והולכים לכיוון הבשר, השם של ביסטרו 56 הוא הרלוונטי ביותר.

מסעדות בהוד השרון

המסעדה מעניקה חוויה בשרית מגוונת וכשרה, תחת אווירה יוצאת דופן שנוצרת בזכות המיקום המושלם של המסעדה. המרינה מלאה בחוויות, אך הייחוד של הביסטרו, בשילוב עם השירות המרשים, יוצר מצב שזה מקום שפשוט חייבים להגיע אליו.

אתם מוצאים את עצמכם מחפשים מסעדות על חוף הים בהרצליה מידי פעם? נמאס לכם ללכת בכל פעם לאותה מסעדה ולהזמין בדיוק את אותה מנה? אם כך, כדאי שתדעו שבהחלט אפשר להבין אתכם. יש לא מעט מסעדות בשר טובות על קו הים בהרצליה ולכן, אם אתם יכולים לנסות היום משהו שעוד לא הכרתם, מדוע שלא תעשו זאת? אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם חוויה קולינרית שעוד לא הכרתם. הכול אצלנו כשר והשף עושה עבודתו בצורה נאמנה ומתוך אהבה רבה וזה בא לידי ביטוי בכל מנה שיוצאת מהמטבח שלנו.

עם מי כדאי לכם להגיע?

כאשר אתם מחפשים מסעדות על חוף הים בהרצליה אתם בוודאי תוהים גם עם מי תרצו להגיע למקום. יש אנשים שאוהבים לצאת למסעדה רק עם בן הזוג ואילו אחרים מעדיפים גם לקחת את הלקוחות שלהם לארוחות עסקיות בחוץ. לעומת זאת, יש אנשים שחשוב להם לחנך את ילדיהם לבילוי במסעדה ולכן בהחלט ניתן לומר שכל אחד יוכל לבחור פרטנר אחר לבילוי הנהדר הזה. מה שבטוח זה שלא משנה עם מי תגיעו לסעוד אצלנו בביסטרו 56 כי בכל מקרה תצאו מרוצים ולא תצטערו על שבחרתם בנו.

תפריט מגוון שמתאים לכולם

ביסטרו 56 זו אחת מאותן מסעדות על חוף הים בהרצליה שמציעה תפריט מאוד מגוון לכל האורחים. אתם תראו אצלנו דגים טריים, מנות צמחוניות ובשרים, כך שאין ספק שתמיד תמצאו משהו חדש וטעים לאכול. בנוסף לכך, יש אצלנו גם מנות ילדים מיוחדות כך שאם גם הילדים מגיעים אתכם לבילוי אצלנו, יהיו גם לא מעט אפשרויות שיכולות להתאים גם להם.

Comments are closed.

דילוג לתוכן