Facebook
instagram
giftcard

מסעדות מיוחדות בארץ

צרו עימנו קשר ב-072-393-9464

הצלחה מכל הכיוונים

המסעדות הטובות ביותר בעולם לא רק מגישות אוכל מיוחד ויפה, אלא גם בנויות בצורה מיוחדת ונמצאות במקומות יוצאי דופן. אנשים אשר מחפשים מסעדות טובות לא שופטים רק על פי האוכל, אלא גם על פי השירות שניתן להם וכמובן, על פי העיצוב והיופי של המסעדה, ואת הנחלה אפשר למצוא במסעדת ביסטרו 56. המסעדה מעוצבת בצורה מודרנית וחדשנית והיא אחת המיוחדות ביותר בארץ, הן מבחינת העיצוב, וכמובן שמבחינת האוכל האיכותי והמגוון, והאווירה הנדירה.

מסעדה עם נוף לים

מסעדה עם נוף לים

בביסטרו מקבלים אווירה יוצאת דופן המתאימה גם לארוחה חד פעמית וגם לאירועים של כמה עשרות אנשים. המסעדה ערוכה מבחינת מקום, אוכל ומוזיקה, ויכולה לקיים בר מצוות, ימי הולדת ואפילו חתונות קטנות לכל דורש.

איך בוחרים מסעדה אחת מבין הרבה מסעדות מיוחדות בארץ?

לא תמיד מתחשק לנו לבשל ויש גם אירועים שבהם היינו רוצים לצאת ולחגוג בחוץ. מצד שני, ולמרות שכולנו אוהבים להתפנק לפעמים, זה ברור שלא בכל מקום יתנו לנו את הטוב ביותר ולא מכל ארוחה במסעדה נצא מרוצים. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מחפשים היום מסעדות מיוחדות בארץ, מסעדות יוקרה, כי מה פתאום ששוב תצאו למסעדה מאכזבת שאינה מספיק טובה? לכן אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו בביסטרו 56 החוויה היא קולינרית ותרבותית כאחד.

האוכל המגוון

ביסטרו 56 היא אחת מאותן מסעדות מיוחדות בארץ מציעות לכם מנות מאוד מגוונות. זה אומר שלא משנה עם מי תגיעו, כי בין אם האורחים שלכם צמחונים ובין אם הם אוכלים בשר, אצלנו הם ימצאו לא מעט מנות טעימות. בנוסף לכך, יש אצלנו יינות איכותיים מאוד והכול אצלנו כשר, כך שאם הנושא הזה הטריד אתכם בעבר במסעדות אחרות, אצלנו תוכלו להיות רגועים. כמו כן, מטבח המסעדה שלנו פתוח וזה אומר שהשף עומד שם ומכין במקצועיות של מנה לנגד עיני האורחים, דבר שמוסיף גם הוא לבילוי עצמו.

המחירים הטובים והנופים המיוחדים

לא בכל מסעדה מיוחדת שממליצים לכם עליה מחכה לכם השילוב שבין אוכל נהדר ובין מחירים טובים, וזו עוד סיבה שבגללה אנחנו בביסטרו 56 זה מקום שאתם חייבים להכיר. אנחנו נשמח להגיע לכם במקצועיות את המנות השונות כאשר ברגע נמצא נופו הקסום של הים התיכון, עם השקיעות היפות ועם היאכטות שעוגנות במרינה היוקרתית של הרצליה. זה אומר שאצלנו מחכה לכם חוויה שתעורר את כל החושים ולכן זה לא מפליא לגלות שכל לקוחותינו תמיד חוזרים שוב ושוב לבילוי חלומי במסעדה שלנו.

Comments are closed.

דילוג לתוכן