Facebook
instagram
giftcard

מסעדות יוקרתיות במיוחד

כל מי שחובב מאכלי בוטיק, קרוב לוודאי שגם מעריך מסעדות יוקרתיות וכשרות בהרצליה אשר מתמחות במאכלי גורמה ובשר אשר מתאימות במיוחד עבור כל מי שרוצה לערוך אירוע במסעדה.

מסעדות יוקרתיות

מסעדות יוקרתיות במיוחד בהרצליה

ביסטרו 56 היא מסעדה כשרה בהרצליה אשר יכולה להתאים לכל אניני הטעם המחפשים מאכלי גורמה במסעדת שף יוקרתית בהרצליה. מסעדות יוקרתיות הן קונספט ייחודי אשר אינו זמין בכל מקום בסביבת מגוריכם ויש להכיר היטב את כל המקומות הרלוונטיים המגישים מנות בוטיק לכל אירוע פרטי או עסקי במסעדה.

המסעדה ממוקמת במרינה בהרצליה אל מול המפרשיות והים. אין ספק כי אחד היתרונות הבולטים של המסעדה מלבד מאכלי הגורמה ומנות השף הם גם המיקום הקסום והאווירה החלומית אשר קשה מאוד לפספס. כל מי שמחפש מסעדה כשרה בהרצליה עם קונספט קולינרי ייחודי ישמח לגלות כי במסעדת הבשרים של ביסטרו 56, יוכל למצוא את המאכלים הטובים ביותר ויחס אישי.

אירועים פרטיים במסעדה כשרה בהרצליה

מחפשים מסעדות יוקרתיות במיוחד להפקת אירוע פרטי במסעדה? מסיבת ברית, בר ובת מצווה, חינה או כל אירוע אחר המתאים לעד 250 מוזמנים. אנחנו בטוחים כי גם לכם חשוב שהאירוע שלכם יהיה במסעדת בוטיק יוקרתית עם מנות בשר וגורמה ומנות אחרונות אשר יגרמו לכל האורחים שלכם לקום מהכיסא ולרקוד ברחבת הריקודים לאורך כל הערב. לכן, אם אתם עדיין מתלבטים על בחירת מקום יוקרתי לחגוג בו אירוע פרטי, מסעדת הביסטרו 56 בהרצליה היא המקום הטוב ביותר שהיינו ממליצים לכם עליו.

אירועים וכנסים עסקיים במסעדה בהרצליה

מחפשים מקום לכנס עסקי במסעדה? ביסטרו 56 תספק עבורכם מקום לכנס עסקי בו תוכלו לארח עד 250 מוזמנים. אנו מבינים היטב את הצורך האמתי שלכם בחיפוש אחר המקום האידאלי לאירוע עסקי, ובדיוק לשם דאגנו לכל הפרטים הקטנים אשר יוכלו לתת לכם בדיוק את מה שאתם באמת צריכים תחת קורת גג אחת.

מסעדת הביסטרו 56 נמצאת ממש מול המרינה בהרצליה, ובדיוק מסיבה זו תוכלו להיות בטוחים כי האירוע העסקי שלכם ימוקם בדיוק במרכז העניינים ובאווירה טובה, גבוהה ועצמתית במיוחד. למידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו אלינו.

Comments are closed.

דילוג לתוכן