Facebook
instagram
giftcard

מסעדות טובות בתל אביב ולא יקרות

צרו עימנו קשר ב-0723939464

ערך קולינרי לכסף

המגוון הרחב של מסעדות בתל אביב גורם לכך שיש אפשרויות לפודיז ולחובבי האוכל המקומיים, אך לאור התמחור הגבוה, הרבה מאוד אנשים נותרים מתוסכלים מהערך שהם מקבלים מהכסף שהם מוציאים. לאור העובדה הזו, הרבה מאוד אנשים נוסעים קצת יותר צפונה, לכיוון הרצליה. הרצליה מציגה רפרטואר מכובד בתחום המסעדנות, ומעל כולן עומדת מסעדת ביסטרו 56, שמעניקה ללקוחות חוויה קולינרית מיוחדת ומגוונת, ובמחיר הוגן. בביסטרו 56 תמצאו תפריט עשיר ומגוון, שכולל בשרים, דגים טריים ואף מנות איטלקיות מסורתיות עם טוויסט מעניין, אשר יכול להיות נהדר לאירועים קטנים, שגם הם נערכים במסעדה.

מסעדות לקבוצות בהרצליה

מסעדות לקבוצות בהרצליה

המנות בביסטרו מתומחרות כך שארוחה מלאה, כולל מנות ראשונות, שתייה וקינוחים, לא תגרום להוצאות מוגזמות וחסרות פרופורציה, כפי שקורה בהרבה מקומות בתל אביב, והנסיעה להרצליה היא בהחלטה משתלמת. תל אביב היא בירת הקולינריה הישראלית, אך בהרצליה מסתתרת פנינה אמיתית בדמות ביסטרו 56 שמצליחה להתבלט ולמשוך אנשים למרינה הקסומה לערב חד פעמי, או לאירוע קטן וקסום.

מסעדות טובות בתל אביב ולא יקרות

מכירים את המצב הזה שבו אתם יוצאים לאכול בחוץ, משלמים הון עתק ובסופו של דבר חוזרים לא לגמרי מרוצים? אם זה קרה גם לכם, ברור מדוע אתם מחפשים היום מסעדות טובות בתל אביב ולא יקרות, כי מי ירצה לחזור למסעדה שהבילוי בה עולה הון עתק? זה נכון אומנם שישראל זה לא מקום שזול לבלות בו אך הגיע הזמן להבין שלא תמיד המחירים חייבים להיות יקרים מידי. לכן, אם גם אתם נמצאים בחיפוש מתמיד אחר מסעדת בשרים מומלצת שאתם חייבים להכיר, תנו לנו להזמין אתכם אלנו כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם הטוב ביותר.

מסעדה עם גיוון

אצלנו במסעדת ביסטרו 56 השוכנת לה במתחם ארנה היוקרתי שבהרצליה תוכלו ליהנות, לפני הכול, מאוכל כשר וטעים במיוחד. תוכלו ליהנות מכך שאנחנו מציעים לכם מנות המבוססות על דגים, על בשרים מסוגים שונים ואפילו אינספור סוגים של סלטים, מה שאומר שהחוויה שלכם אצלנו תהיה נהדרת. כמו כן, יש גם מנות אחרונות שתוכלו לעמוד בפניהן ולא מעט משקאות איכותיים שתוכלו לשלב בארוחה שלכם אצלנו, אז למה לחשוב פעמיים? המסעדה שלנו עושה שימוש בפרודוקטים הכי טריים וטעימים שיש, מה שמסביר מדוע כל מנה שיוצאת מהמטבח הפתוח שלנו היא מנה שאי אפשר להפסיק להתענג ממנה.

מתי הכי כדאי לכם להגיע?

יש אנשים שמעדיפים להגיע לאכול במסעדות שונות בצהריים ואילו אחרים מעדיפים דווקא את האופציה של ארוחת ערב לאור נרות. ואתם? האם יש לכם העדפה ברורה בין שתי האופציות הללו? אנחנו מזמינים אתכם אלינו בכל עונות השנה ובכל שעות היום כי ארוחה טעימה עם הנוף המקסים של הים התיכון זה משהו שתמיד יכול לשמח אתכם, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מזמינים אצלנו מקומות.

Comments are closed.

דילוג לתוכן