Facebook
instagram
giftcard

מסעדה פתוחה בחול המועד פסח

אז מה אוכלים בפסח?

את התפריט שלנו אתם כבר מכירים. אנחנו דואגים שגם בחג הפסח תוכלו לשבת ולהתארח אצלנו. המסעדה תהיה סגורה בימי החג עצמם אך תהיה פתוחה בחול המועד. נשמח לארח אתכם ולהעניק לכם חוויה כמו שרק בביסטרו 56 תוכלו לקבל.

חג האביב בביסטרו 56

אנו מציעים אווירה מושלמת, לצד אוכל ברמה גבוהה, ובהתאם לכל מגבלות חג הפסח.

ביסטרו 56 הוא המקום המושלם לחגוג בו את חג הפסח. עם תפריט מנות מלא שהוא גם טעים וגם כשר.

מקום מושלם לחג

אנו מציעים מגוון רחב של מנות חדשות ומיוחדות שהורכבו במיוחד לכבוד החג. גאים לומר שהמטבח שלנו כשר למהדרין ואנחנו מגישים בפסח מנות ייחודיות המותאמות לחג.

המסעדה שלנו פתוחה ללא חשש קטניות והאורחים שלנו יכולים להנות משלל מנות נהדרות, כשרות ואהובות. אנחנו מסעדת בשרים ותיקה שמעניקה לאלפי אורחים חוויה ייחודית מידי שנה.

ביסטרו 56 הוא המקום המושלם עבורכם ליהנות מפסח, גם אם אתם שומרי כשרות. אנו מציעים מסעדה בשירות מלא עם אווירה נעימה ואוכל איכותי, כל זאת תוך הקפדה על כל מגבלות חג הפסח.

בצוות ביסטרו 56 מבינים שלא כל מי שחוגג פסח יכול לאכול לחם או שאר סוגי החמץ. לכן אנו מציעים מסעדה בשירות מלא באווירה נעימה ואוכל איכותי, כל זאת תוך הקפדה על כל מגבלות חג הפסח.

חוויה נעימה לכולם

אנו רוצים שהחוויה שלכם בביסטרו 56 תהיה נעימה ככל האפשר. לכן יש לנו סביבה מושלמת ואוכל איכותי שיהפכו את חגיגת הפסח שלכם לאחת בלתי נשכחת!

מסעדה עם נוף מהפנט

ביסטרו 56 הוא המקום המושלם לבלות בו את חג הפסח! איתנו תיהנו מהשילוב של נופים יפים, עיצוב מרהיב ואוכל מעולה שיגרמו לכם לחזור לעוד.

המקום המושלם לפסח

אתם מחפשים מסעדה עם נוף לפסח. עם ביסטרו 56 תיהנו מהשילוב של נופים יפים, עיצוב מרהיב ואוכל מעולה במיקום מעולה.

להזמנת מקום, לחצו כאן

Leave a Reply

דילוג לתוכן