Facebook
instagram
giftcard

מסעדה עם חדר פרטי לאירועים

מסעדה עם חדר פרטי לאירועים

יש לכם אירוע בקרוב? אתם חוגגים יום נישואים? או שאולי הסבתא המבוגרת במשפחה חוגגת, בשעה טובה, יום הולדת 90? אם כך, אין ספק שאתם מחפשם את המקום המושלם לאירוע והאמת היא, שהאופציה של מסעדה עם חדר פרטי לאירועים בוודאי מעניינת אתכם. יש מצבים שבהם להזמין את כל האנשים היקרים לכם ישירות אליהם הביתה זו לא בחירה נוחה כי זה דורש התארגנות לפני ואחרי האירוע. לעומת זאת, אם תזמינו את כולם למסעדה שיש בה חדר פרטי ששמור רק לכם עבור האירוע – אין ספק שתצאו מרוצים.

תנו לנו להפיק לכם את האירוע המרגש ביותר שאפשר

מחפשים מקום טוב שיש בו חדרים לאירועים? רוצים שהמסעדה תגיש לכם את האוכל הכי טעים, טרי וכשר שקיים? חשוב לכם שהמנות תהיינה כמה שיותר מגוונות ושהצוות יהיה מקצועי ואדיב? אם כך, אנחנו בביסטרו 56- מסעדה בשרים בהרצליה מחכים לכם בכל ימות השנה. במסעדה שלנו האורחים שלכם ייהנו ממנות נהדרות הנעשות תוך שימוש בחומרי הגלם הכי טובים שקיימים כך שאין לנו ספק שהאירוע שלכם יצליח, ובגדול.

הנוף שמוסיף לחוויה

אצלנו בביסטרו 56 אתם, והאורחים שלכם, תוכלו ליהנות לא רק מהאוכל הטעים ומהמלצרים בעלי תודעת השירות הגבוהה, אלא גם מהנוף, שאצלנו הוא ממש הצגה! המסעדה שלנו שוכנת לה במתחם ארנה הקסום שבהרצליה, מה שאומר שהנוף שלנו כולל את הים התיכון עם כל שקיעותיו המרהיבות. אנחנו נמצאים ממש על קו המים במרינה היפה של הרצליה כך שגם היאכטות היוקרתיות מהוות חלק מהנוף ומהרקע לכל האירועים שתוכלו לחגוג אצלנו. אין סיבה לחשוב פעמיים ואין סיבה לראות עוד מקומות, כי אצלנו תקבלו את הטוב ביותר עבור כל חגיגה שאתם רוצים וחולמים להפיק.

Comments are closed.

דילוג לתוכן