Facebook
instagram
giftcard

מנות גורמה בשריות

נמאס לכם לאכול בכל מיני מסעדות שלא מגישים בהן אוכל מספיק טוב? רוצים ליהנות מהשילוב שבין אוכל נהדר ובין שירות מוביל? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים מסעדה שיש בה, בין היתר, מנות גורמה בשריות. אנחנו במסעדת ביסטרו 56 שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו לבילוי בלתי נשכח, אז למה שלא תזמינו שולחן עוד היום? המסעדה שלנו כוללת אינספור מנות מיוחדות שכולן נעשות בעזרת חומרי הגלם הכי טובים שיש. משמעות הדברים היא שבין אם אתם רוצים לאכול רק מנות עיקריות ובין אם תרצו להוסיף עוד פינוקים לארוחה – אצלנו צפויה לכם חוויה נפלאה.

מסעדות שף בשרון

בילוי עם נוף מקסים

חשוב לכם ליהנות לא רק ממנות גורמה מושלמת אלא גם מנוף נהדר? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. עד שאתם כבר יוצאים מהבית טבעי שתרצו ליהנות מהטוב ביותר שיש וזו עוד סיבה שבגללה ביסטרו 56 זו הכתובת הנכונה. המסעדה שלנו נמצאת במתחם ארנה של הרצליה, ממש על קו המים, וזה אומר שמאחורה תמיד תראו את נופו המקסים של הים התיכון. לכן, אם חשוב לכם לאכול מנות גורמה בשריות על רקע נוף רומנטי, כדאי שתזמינו אצלנו שולחן לשניים כבר עכשיו.

לאכול במחיר נוח

רגילים לשלם מחירים יותר מידי גבוהים בכל מיני בתי קפה ומסעדות? לאחרונה יצא שכבר לא פעם וויתרתם על הבילוי בחוץ מחשש שזה יעלה לכם יותר מידי? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין ללבכם. החדשות הטובות הן שאצלנו בביסטרו 56 תוכלו ליהנות מנוף, מאוכל נהדר וגם מהעובדה שבסופו של דבר לא תשלמו מחירים גבוהים מידי. כל המנות אצלנו נמכרות במחיר סביר והחוויה כולה משאירה את הלקוח עם טעם של עוד ועם חיוך גדול של הנאה. ארוחה רומנטית יכולה להיות ארוחת בשרים מצוניית.

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן