Facebook
instagram
giftcard

מחיר מנה לבר מצווה

בר המצווה של הבן שלכם מתקרב, בשעה טובה? אם כך, ברור לגמרי מדוע אתם רוצים לעשות לו חגיגה שתהיה בלתי נשכחת. בר מצווה, עבור רוב המשפחות, זו חגיגה שצריך להתייחס אליה ברצינות, להזמין את כל המכרים ולעשות אירוע חלומי. לכן, עוד לפני שנדבר על סוגיה כמו מחיר מנה לבר מצווה במסעדה, כדאי יהיה לבחור את המקום הנכון לאירוע. זו הסיבה שבגללה אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לבקר במסעדה שלנו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם חוויה מהסרטים.

מסעדה לאירועים

כל הטוב שיש לביסטרו 56 להציע לכם

כבר כאשר תחנו את הרכב ותצעדו אל עבר המסעדה שלנו תדעו שקיבלתם החלטה נכונה. המקום שלנו, ששוכן לו במתחם ארנה היוקרתי של הרצליה, נהנה ממיקום נפלא בלב הארץ. מעבר לכך שהאורחים שלכם, שמגיעים מכל ערי ישראל, יוכלו להגיע אלינו בקלות, אצלנו גם תיהנו מנוף עוצר נשימה. הקרבה של המסעדה שלנו אל קו המים מביאה את הים התיכון לקחת חלק בכל אירוע שתחגגו אצלנו, בין אם זה אירוע בר מצווה קטן או גדול, חתונה או אירועים אחרים. בנוסף, אצלנו גם האוכל נהדר וכל אנשי הצוות הינם בעלי תודעת שירות מאוד גבוה, כך שמכל הבחינות צפויה לכם אצלנו חגיגה מיוחדת במינה.

מה אוכלים בבר מצווה?

כמובן שמעניין אתכם לדעת מה המחיר של מנה לבר מצווה במסעדה, אך זה מתבסס על השאלה מה מגישים לאורחים. במקרה של ביסטרו 56 תוכלו להיות בטוחים שמחכה לכם אוכל כשר, מגוון וטרי, כך שאין ספק שגם מבחינה קולינרית האורחים שלכם יצאו מרוצים. הם יוכלו לבחור בין מנות שף בשריות, צמחוניות או מנות שמבוססות על דגים, אז למה שלא תסגרו אצלנו תאריך לאירוע עוד היום?

Comments are closed.

דילוג לתוכן