Facebook
instagram
giftcard

חתונה עד 250 מוזמנים

רוצים להתחתן וחשוב לכם לעשות אירוע אחר, שונה ומושקע במיוחד? יש לכם לא יותר מ250 מוזמנים? אם כך, כדאי שתדעו שכאשר מדברים על חתונה עד 250 מוזמנים מסעדה זו יכולה להיות בחירה טובה. אירועים כמו חתונות שעושים במסעדות יכולים להיות מרגשים, משמחים וגם לא לעלות יותר מידי, אז למה לחשוב פעמיים? מה שכן, כאשר תתחילו לבדוק את השטח אתם תראו שיש מגוון רחב של אפשרויות ושל מסעדות יפות. לכן ברור מדוע יש לכם דילמה לגבי בחירת המסעדה הכי טובה שיש ואנחנו ממליצים לכם לקחת את הזמן ולבחון היטב כמה אפשרויות שונות. חיפשתם מסעדה כשרה לאירועים ולא מצאתם? הגעתם למקום הנכון.

אירועים בשרון

מסעדה על קו המים

אם אתם רוצים לעשות חתונה מרגשת וחשובה לכם גם הרומנטיקה, לנו בביסטרו 56 יש את התשובה. המסעדה שלנו היא מסעדה מקסימה שנמצאת ממש על קו המים במתחם ארנה היוקרתי והיפה של הרצליה, אז למה אתם מחכים? בואו אלינו, התרשמו מהמקום היפה שלנו ותראו שגם אתם תתאהבו בו! אם תחגגו את האירוע שלכם אצלנו הים התיכון יהיה חלק בלתי נפרד מהחגיגה, כך שאם תבחרו להתחתן אחרי הצהריים, גם השקיעה תהיה ברקע.

אוכל מצוין לכל סוגי האירועים

האמת היא שבין אם חשבתם לעשות אצלנו חתונה ובין אם אתם מחפשים מקום לבר המצווה לילד שלכם, ביסטרו 56 זה מקום שאתם צריכים להכיר. אצלנו יש גם אוכל נהדר שנעשה כולו תוך שימוש בפרודוקטים נפלאים, אז למה לחשוב פעמיים? תוכלו להגיע, להתרשם מהתפריט שלנו ולהיות בטוחים שכל אחד מהאורחים שלכם בחגיגה ימצא משהו טעים לאכול. בנוסף לכל אלה, יש לנו גם צוות מלצרים מקצועי ביותר כך שגם במובן הזה החגיגה שלכם אצלנו תהיה משהו שתמיד תשמחו להיזכר בו.

Comments are closed.

דילוג לתוכן