Facebook
instagram
giftcard

חתונה בים מחיר

לחתונה חד פעמית: 072-393-9464

החתונות בסרטים הכי מפורסמים של הוליווד תמיד נערכות בים. יש משהו מאוד רומנטי בים, אם כי הטרנד לא נפוץ כל כך בישראל, מדינה עם חופים מדהימים, מכל מיני סיבות. אנשים מעדיפים את האירועים המסורתיים יותר, והנקיים יותר, אם כי חשוב לדעת שיש אפשרות לשלב. מסעדת ביסטרו 56 שבהרצליה יושבת לצידה של המרינה המפורסמת בעיר, ויודעת לספק חתונה בים בצורה מאוד מעניינת. למעשה, המסעדה משתמשת במים ובסירות כדי לייצר אווירה קסומה ומעניינת, ויכולה לשלב גם חופה שקרובה מאוד לים וליאכטות.

מסעדות שכיף לשבת

כך, מתקבל למעשה אירוע שהוא מאוד יוצא דופן, כזה שמכיל את כל היתרונות מכל העולמות, ובעיקר אירוע שכולם ירצו לשחזר. המסעדה מגישה אוכל ברמה גבוהה, ויודעת לספק שירות שאין במקומות אחרים, וכך, נוצר אירוע בלתי נשכח.

עומדים להתחתן? רוצים לעשות אירוע שכל האורחים בו יהיו המומים מהיופי וגם מהרומנטיקה? אם כך, כמובן שאנחנו יכולים להבין ללבכם. הפקת חתונה זה משהו שרובנו מתעסקים בו רק פעם בחיים ולכן טבעי שנרצה לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי שהאירוע הזה יהיה ייחודי ומוצלח. מה שכן, מעבר לכך שבוודאי מעניין אתכם לקבל מידע בנושא של חתונה בים מחיר, קחו בחשבון שיש עוד הרבה פרטים שצריך לחשוש עליהם. במילים אחרות: חתונה זה לא משהו שאפשר להפיק ככה סתם וצריך זמן, סבלנות ולא מעט ידע כדי לעשות את זה. מעניין אתכם לערוך חתונה קטנה עד 100 איש? יש לנו מיקום מושלם עבורכם.

חתונה בהרצליה

החשיבות של בחירת מקום מוצלח לאירוע

אם יש משהו שאתם לא יכולים להתעלם ממנו כאשר אתם חושבים על הפקת חתונה, זו לא רק השאלה כמה זה יכול לעלות, אלא בעיקר איפה אפשר להתחתן. לכן אנחנו שמחים להזמין אתכם לראות את המקום שלנו, כי אצלנו במסעדת ביסטרו 56 תוכלו להינות מנופים קסומים של ים, מאוכל נהדר אך גם מאווירה מנצחת וממחירים נוחים. אנחנו מאמינים שכל זוג שרוצה להתחתן בים יכול לעשות זאת מבלי לשלם הון עתק, אז למה שלא תפנו אלינו גם אתם לקבלת הצעת מחיר?

שירות שמוסיף לאווירה

חשוב לכם לדעת שאתם עושים אירוע שחלק מהעניין הוא גם יהיה השירות והאדיבות? אם כך, כדאי שתדעו שגם במובן הזה מסעדת ביסטרו 56 זה מקום ששווה לכם להכיר. את המסעדה שלנו פתחנו כבר לפני לא מעט שנים ואצלנו עובדים רק מלצרים שבאמת חיים ונושמים את התחום הזה. כמו כן, השף שלנו עובד ממטבח פתוח, הוא מנוסה ויש לו צוות רציני ביותר, מה שאומר שכמובן שהחוויה הקולינרית שלכם אצלנו תהיה מעל ומעבר, אז למה לחשוב פעמיים?

Comments are closed.

דילוג לתוכן