Facebook
instagram
giftcard

חשיבות הציוד במסעדה

לא נעים בכלל..

דמיינו לכם סיטואציה במסעדה, בה כל המזון אופסן במקרר מקרטע עם קירור לא מתאים.

המלצרים מגישים ללקוחות את המנה ופניהם מחווירות או נחמצות עקב הטעם הנוראי של המזון שזה עתה הוגש להם.

בהחלט סיטואציה לא נעימה ללקוח, למלצר ולמסעדה כולה.

מעבר לאי שביעות רצון הצרכן מאיכות המזון הירודה, הוא אף עלול להינזק בריאותית.

הדבר עלול לפגוע בתדמית של המסעדה ולנזקים כספיים רבים.

החשיבות של מקרר תעשייתי במסעדה

המזון שאנו אוכלים הוא הבסיס עליו מושתת כל ענף ההסעדה, לפיכך לאיכות וטריות המזון ישנה חשיבות עליונה. מוצרי מזון רבים חייבים בשימור בתנאי קירור מסוימים על מנת לשמור על טריותם, מזון שאופסן בקירור בטמפרטורה הלא נכונה עלול לאבד את טריותו ולהגיע אל הלקוח במסעדה או הצרכן בסופרמרקט.

אחד מכללי האצבע בענף ההסעדה הוא הקפדה על אפסון וקירור המזון במקררים תעשייתיים איכותיים. מקרר איכותי יבטיח קירור אופטימלי של מוצרי המזון, ישרת אותנו לטווח ארוך ויקטין את הסיכונים לתקלות שונות. ענף הקירור התעשייתי מציע כיום מגוון רחב של מקררים למסעדות, רשתות מזון, בתי קפה ומפעלים לייצור מזון.

המקררים החדשים – עוצמתיים ואיכותיים יותר

למקררים החדשים יש יתרונות רבים לעומת המקררים המיושנים יותר. אחד היתרונות הבולטים של מקררים אלה הם העובדה שהם הרבה יותר חסכוניים בחשמל, ניתן לוודא את הנתונים האלה על פי סימון מידת היעילות האנרגטית של המוצר כשדירוג מסמן את הדרגה הגבוהה ביותר.

מעבר לכך מקררים חדשים המיוצרים על ידי חברות בעלות מוניטין בענף הקירור כוללים מערכת שליטה ובקרה מתקדמת המאפשרת למשתמש להתאים את תנאי הקירור לצרכיו האישיים. כמו כן, המקררים החדשים כוללים שיטות אפסון חכמות כך שניתן לנצל את שטח המקרר בצורה אופטימלית.

בחירת מקרר למסעדה

לפני שאנו בוחרים מקרר תעשייתי למסעדה שלנו חשוב לבדוק את המוניטין של יצרנית המקרר ושל החנות ממנה אתם קונים אותו. מעבר לכך, חשוב להקפיד לקנות מקרר שיתאים לצרכים שלנו הן מבחינת גודל והן איכות, צריכת חשמל ואיכות הקירור. חשוב לוודא גם את משך האחריות (אחריות ארוכת טווח מעידה לרוב על מקרר איכותי יותר) ומה היא כוללת בדיוק, על מנת שלא תגיעו למצב בו לא יהיה לכם אל מי לפנות במקרה של תקלה במקרר.

המקרר התעשייתי הוא מוצר בסיסי וקריטי בענף ההסעדה, בחירת מקרר לא מוכר עלולה לפגוע באיכות הקירור ולעלות לנו בסופו של דבר ביוקר. לכן, חשוב לא להתפשר ולרכוש מקרר איכותי שישרת את המסעדה ואת לקוחותיה נאמנה לטווח ארוך.

 

שעות פתיחת המסעדה

מצפים לראותכם!

 

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן