Facebook
instagram
giftcard

חבילת בת מצווה מחיר

לבר מצווה נהדרת התקשרו: 072-393-9464

חגיגת בר מצווה יכולה להיות עסק לא זול עבור הרבה משפחות. צריך להרכיב אירוע מהרבה מאוד אלמנטים ולעיתים יש נטייה לצאת מהתקציב. המטרה היא למצוא את המקום האידיאלי ולבנות סביבו את כל האירוע בצורה חכמה ונכונה, כאשר המקום הוא זה שמספק את האוכל, האווירה, והציוד מסביב. מסעדת ביסטרו 56 היא אחת המסעדות הטובות ביותר באזור המרכז לקיים בהם אירוע בכלל, ובר מצווה בפרט. המסעדה נמצאת במקום קסום, לצידה של המרינה בהרצליה, והוא מקיים אירוע קונספט ברמה גבוהה מאוד.

כאשר רוצים להרכיב חבילת בר מצווה מחיר הוא פקטור רציני, ולכן, חשוב מאוד להיעזר באנשי המקצוע של הביסטרו, שידעו לכוון את התפריט, את העיצוב ואת האירוח לכיוון הנכון מבחינת האיכות, אך גם מבחינת התקציב.

ילד אשר מגיע לגיל 13 הופך להיות לגבר לפי היהדות, וזה כמובן מצריך מסיבה גדולה. מסיבות בר המצווה שנערכות כיום הן מגוונות וכל אחד מתאים לעצמו את האירוע לפי אמונתו, רצונותיו ותקציבו. לרוב המסיבות הללו נוטות להיות מעט קיטשיות, אך כיום יש אפשרות לערוך אותן במסעדה יוקרתית ואיכותית, עם אוכל גורמה ובעיקר באווירה יוצאת דופן. מסעדת ביסטרו 56 היא מסעדת שף שיודעת להתאים את עצמה לאירועים קטנים ובינוניים. מדובר במסעדת שף עם אוכל מגוון ובעיקר כזו המתאימה לבר מצווה בסטייל וברמה גבוהה.

המסעדה יושבת במרינה, כך שכבר בכניסה מקבלים האורחים את ההרגשה שיש כאן אירוע יוצא דופן. כאשר בוחנים את הנושא של חבילת בר מצווה מחיר ועלויות, ומשקללים את הכל, בביסטרו מקבלים את התמורה הגדולה ביותר עבור הכסף.

לבת הבכורה שלכם יש בת מצווה ממש עוד מעט? אם כך, ברור מדוע הייתם רוצים לעשות לה אירוע עם כל המשפחה. אומנם בעבר בת מצווה לא נחשבה לחגיגה מיוחדת, אך היום זה כבר לא כך ולכן ברור מדוע חבילת בת מצווה מחיר זה דבר שמעניין גם אתכם. כשרוצים להפיק בת מצווה יש הרבה פרטים שצריך לקחת בחשבון, כמו לדוגמא:

  • איפה תתקיים החגיגה?
  • את מי רוצים להזמין?
  • איזה אוכל מגישים?
  • עד כמה האירוע צריך להיות קטן או ההמוני?

אחרי שתדעו, מה פחות או יותר מתאים לכם, יהיה לכם קל יותר להתחיל לענות על כל השאלות ולבחור את המקום המושל, שגם מבחינת מחיר יהיה נוח עבורכם. אתם צריכים לחשוב גם על השכרת מקום לאירוע קטן או גדול בהתאם לכמות האורחים.

בואו להכיר מסעדה מיוחדת במינה

כשמדברים על חבילת בת מצווה מחיר ועל מסעדות שבהן ניתן לחגוג אירועים כאלה, מדברים על מקומות כמו ביסטרו 56. את המסעדה שלנו, ביסטרו 56, פתחנו כבר לפני שנים ואנחנו המומחים בכל מה שקשור להפקת אירועים קטנים. בנוסף למומחיות ולמקצועיות שלנו, המסעדה גם שוכנת באחת מהנקודות הכי יפות שיש: על קו המים במתחם ארנה שבהרצליה. לכן, אם חשוב לכם שנופו של הים התיכון יהיה חלק מכל החגיגה, אנחנו הבחירה הנכונה עבורכם.

אוכל שאי אפשר להתעלם ממנו

זה לא משנה כמה מוזמנים יש לכם ועד כמה תרצו שהאירוע יהיה גדול. מה שבטוח זה שהאוכל צריך להיות מושלם וזו עוד סיבה שבגללה ביסטרו 56 זה מקום שכדאי להכיר. אין הרבה מסעדות בשר טובות לאירועים ולכן ד שמוצאים כזו כדאי לנסות אותה. השף שלנו מכין מנות מגוונות, כשרות והכול כולל את השימוש בפרודוקטים הכי טובים שיש היום, אז למה לחשוב יותר מידי? כל מנה אצלנו היא מנה שאי אפשר לשכוח ואין ספק שהאורחים שלכם ייהנו מאוד גם מהצד הקולינרי של האירוע.

Comments are closed.

דילוג לתוכן