Facebook
instagram
giftcard

השכרת מקום לאירוע פרטי

לארוחה יוקרתית התקשרו: 072-393-9464

הקונספט של אירועים סובב סביב העובדה שהם חייבים להיות יוקרתיים. הם חייבים להיות יותר מעוד ארוחה או מפגש, וצריך להיות משהו מיוחד באוויר, כולל האוכל והאירוח. לקראת אירוע משמעותי, אותו רוצים לקיים במסעדה, חשוב למצוא מסעדה יוקרתית שתענה על כל הציפיות. כאשר מבררים לגבי השכרת מקום לאירוע פרטי ניתן לראות שיש לא מעט אופציות, אך מעטות הן טובות כמו מה שמקבלים במסעדת ביסטרו 56.

בביסטרו, שיושבת לצידה של המרינה בהרצליה, אפשר לקבל את החוויה המושלמת, כולל אוכל מגוון וברמה גבוהה, אירוח כיד המלך ואווירה מיוחדת, שנוצרת בעקבות הקרבה לים והקסם שמוקרן מהמרינה עצמה. את האירוע בביסטרו פשוט יהיה קשה מאוד לשכוח.

החלטתם שאין ברירה ושאתם רוצים לעשות אירוע פרטי, קטן ואינטימי? יש לכם אירוע ברית מילה ואתם רוצים אותו משפחתי?אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות כל מה שאפשר כדי שזו תהיה הצלחה גדולה. עם זאת, נשאלת השאלה מאיפה בכלל מתחילים, איך מפיקים אירועים ומה חשוב יותר לעומת דברים אחרים? אין ספק שאחד מהדברים הכי חשובים זו השאלה איפה תתקיים החגיגה, ולכן השכרת מקום לאירוע פרטי זה משהו שצריך לעניין גם אתכם. אם אתם חושבים על אירוע יחסית קטן ורוצים להזמין משהו כמו 50 איש, מדוע שלא תחשבו על מסעדה מפוארת ומעוצבת? אנחנו בביסטרו 56 יכולים להציע לכם את הטוב ביותר בתחום הזה כך שאתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום ולשמוע מה יש לנו להציע לכם.

כל הטוב במקום אחד

המסעדה שלנו, ביסטרו 56, ממוקמת ממש על קו המים באזור הקסום של מתחם ארנה אשר בהרצליה. לכן, כבר מהחנייה ועד המסעדה האורחים שלכם יוכלו ליהנות מנופים מקסימים: מהים התיכון, עם הקולות הנעימים שלו ועם הריחות הנפלאים וגם מהנוף של היאכטות הכי יוקרתיות שיש במרינה של הרצליה. כל הנוף הקסום הזה מלווה את האורחים לא רק בדרך אל המסעדה אלא גם במסעדה עצמה, שכן החלונות הענקיים שלנו מאפשרים לכל היופי הזה להיכנס פנימה. בנוסף לכך, כל אנשי המקצוע שלנו אדיבים ומנוסים כך שגם במובן הזה צפויה לכולכם חוויה נפלאה.

אוכל שאי אפשר לשכוח

כשמדברים על השכרת מקום לאירוע פרטי בדרך כלל האוכל הוא חלק חשוב מכל העניין וכדאי שתדעו שגם במובן הזה ביסטרו 56 זו בחירה נכונה. השף שלנו יוצר מנות מגוונות, טעימות וכשרות, כך שאין ספק שהאורחים שלכם יוכלו לאכול בהנאה גדולה החל מהמנות הראשונות ועד הקינוחים המיוחדים שמוגשים אצלנו. אין הרבה מסעדות מיוחדות בארץ שמאפשרות להנות גם מאוכל איכותי, נוף ליד הים ואווירה טובה כמו ביסטרו 56.

Comments are closed.

דילוג לתוכן