Facebook
instagram
giftcard

גן אירועים בשרון 

מחפשים גן אירועים בשרון שבו תוכלו לחגוג את בת המצווה של הילדה שלכם? או שאולי דרוש לכם גן אירועים בשרון כי לחגוג בו אירוע כמו חתונה? האמת היא שזה לא משנה מה אתם חוגגים, כי יותר חשוב איפה אתם עושים זאת. לכן אנחנו רוצים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו מחכה לכם שילוב בין מקום מעוצב ויפה ובין אוכל שאי אפשר לעמוד בפניו. לכן, אם חשוב לכם להמם את האורחים שלכם ואם אתם מצפים לקבל מחמאות על האירוע שהפקתם, פנו אלינו עוד היום וביחד נארגן לכם חגיגה בלתי נשכחת ומהנה במיוחד.

מסעדות רומנטיות כשרות

מה אוכלים?

כמובן שהנוף חשוב והאווירה משמעותית, אך בסופו של דבר, אם יש משהו שכולם זוכרים מאירועים זה האוכל. לכן, אם אתם יכולים לבחור מקום שהאוכל הוא חגיגה בפני עצמה, למה שתתפשרו על פחות מזה? ביסטרו 56 גן אירועים בהרצליה, זו מסעדה וותיקה, עם ניסיון ועם שף מקצועי שמכין אינספור מנות מקוריות וטעימות. התפריט באירוע הקרוב שלכם יכול לכלול מנות צמחוניות, בשריות וגם לא מעט מנות גם דגים, כך שאין ספק שזו תהיה חגיגה טעימה לאורחים. כמובן שבסוף האירוע יוגשו גם לא מעט קינוחים טעימים, מה שאומר שהכול יסתיים עם טעם של עוד.

כמה עולה להפיק אצלנו אירוע?

ברור לנו לגמרי מדוע אתם רוצים לדעת, בין היתר, כמה יכולה לעלות אצלנו החגיגה שלכם, כי מי היה יכול לחשוב על הפקת אירוע בלי לבדוק כמה זה עולה? לכן אנחנו שמחים להודיע לכם שהשכרת המקום שלנו, כולל התפריט וכולל השירות, זו לא הוצאה כלכלית כבדה כמו שאולי חשבתם. פנו אלינו כבר עכשיו ונשמח לתת לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה, כי אירועים טובים עושים רק בביסטרו 56.

Comments are closed.

דילוג לתוכן