Facebook
instagram
giftcard

בת מצווה מיוחדת 

למסעדת שף אדירה: 072-393-9464

אירועים רבים כיום נערכים במסעדות קטנות ששדרגו את עצמן והחלו לארח אירועים קטנים ובינוניים של עד כמה עשרות אנשים. אירועים קטנים מגיעים היום בכל הסוגים, כולל חתונות, אך אין ספק שהרוב עדיין מורכבים מברי ובתי מצווה. כאשר רוצים לארגן בת מצווה מיוחדת או אירוע בר מצווה גדול וייחודי, צריך למצוא את המקום הנכון. מסעדת ביסטרו 56 שבהרצליה מצליחה להתבלט בתחום ולהעניק לאנשים חוויה שלמה ויוצאת דופן. המסעדה מגישה מנות איכותיות ומגוונות מאוד, כולל מנות בשריות מנתחים מובחרים, ומצליחה לשלב גם איכות בעיצוב ובשירות. מעל לכל, היא מציגה יתרון גדול בקרבה שלה למרינה, ובאווירה שנוצרת בעקבות כך.

מסעדה עם אווירה

הבת שלכם מגיעה למצוות ממש עוד מעט? התחלתם לחשוב איזה אירוע תרצו לעשות לה ואתם יודעים שהיא חולמת על בת מצווה מיוחדת? אם כך, אנחנו מציעים לכם לא לדחות את הפקת האירוע המרגש הזה לרגע האחרון. יש הרבה מאוד פרטים שלגביהם אתם צריכים לקבל החלטה ולכן, אם תוכלו לעשות הכול בנחת כבר עכשיו, מדוע לא? בת מצווה מיוחדת מתחילה בבחירת המקום הכי יפה ומעוצב שיש, מה שמסביר מדוע ביסטרו 56 זה מקום שכדאי לכם להכיר, אז למה שלא תקבעו אצלנו פגישה עוד היום?
בנוסף, אם אתם רוצים לעשות אירוע משפחתי ביסטרו 56 היא מסעדה משפחתית בהרצליה מעולה שמתאימה לאירועים.

מסעדת בשרים בהרצליה פיתוח

מסעדה עם נוף מיוחד שיתרום להצלחת החגיגה

כאשר בוחנים לעומק את האפשרות של הפקת בת מצווה מיוחדת מגלים שיש לא מעט פרטים שצריך לחשוב עליהם ואין ספק שהנוף יכול להוסיף לא מעט. לכן, אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה מוצלח במיוחד, לנו בביסטרו 56 יש מה להציע. המקום שלנו נמצא על קו המים וזה אומר שאת בת המצווה של הילדה שלכם ילווה הים התיכון, עם השקיעות הקסומות שלו ועם האווירה הנפלאה שהוא יוצר. מרחוק תוכלו לראות גם את היאכטות של המרינה בהרצליה והרי לכם התפאורה הכי יפה שיש לכל חגיגה!

מה אוכלים באירוע כזה?

אומנם הנוף חשוב ואומנם האווירה יכולה להוסיף לא מעט, אך בסופו של דבר, יש מקום גם לבדוק איזה אוכל יוגש לאורחים. אצלנו בביסטרו 56 תוכלו ליהנות מאוכל טעים, טרי וגם מהידיעה שהכול כשר. יש בתפריט שלנו מנות צמחוניות, בשריות וגם מנות טעימות עם דגים, מה שאומר שהתפריט יהיה עשיר ושכל האורחים ימצאו משהו טעים לאכול. הזמינו אצלנו מקומות כבר עכשיו ושריינו את התאריך שבו תרצו לחגוג את בת המצווה של הילדה, כי למה לקחת סיכון שהמסעדה כבר תהיה עמוסה?

Comments are closed.

דילוג לתוכן