Facebook
instagram
giftcard

ביסטרו 56 הרצליה תפריט

לתפריט המסעדה לחצו כאן | לתפריט עסקיות לחצו כאן

אתם מחפשים מקום טוב לאכול בו? רוצים לפנק את הילדים עם ארוחת צהריים בלתי נשכחת? או שאולי אתם יוצאים בקרוב לארוחה עסקית חשובה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם מחפשים מקום שטוב לאכול בו. לכן אנחנו מזמינים אתכם לעיין באופציה כמו ביסטרו 56 הרצליה תפריט, כי שם תגלו שכל אחד מהסועדים בשולחן שלכם ימצא לפחות משהו אחד טעים לאכול. יש אצלנו בשרים, דגים ואפילו מנות צמחוניות עשירות, אז למה לחשוב פעמיים? כשאתם באמת רעבים ורוצים ליהנות מאוכל נהדר הזמינו אצלנו במסעדה מקום ותראו שלא תצטערו על כך.

 להוותק והניסיון

מעבר לכך שאצלנו מחכה לכם חוויה שכוללת את ביסטרו 56 הרצליה תפריט מגוון ומנות נפלאות, אצלנו גם תיהנו מהוותק ומהמקצועיות שלנו. כל אנשי המקצוע שעובדים אצלנו חיים ונושמים אוכל מזה שנים, החל מהשף המקצועי ועד המלצרים המומחים שיגישו לכם הכול. לכן, אם חשוב לכם ליהנות לא רק מהאוכל עצמו אלא גם מהאווירה ומהחוויה, אין ספק שאנחנו הכתובת הנכונה עבורכם בכל פעם כשאתם רעבים. המסעדה שלנו, ביסטרו 56, קיימת כבר משנת 2004 כך שאיתנו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידי המקצוענים בתחום.

הנופים מסביב

עדיין חסרות לכם סיבות שבגללן כדאי להזמין מקום דווקא אצלנו? אם כך, כדאי שתדעו שאצלנו מחכים לכם גם נופים נהדרים ואווירה מושלמת. המקום שלנו נמצא במתחם ארנה שבהרצליה וכולל את התפאורה הכי יפה שיש: את נופו של הים התיכון. בין אם תגיעו אלינו בשעת צהריים ובין אם תבואו לפנות ערב תוכלו ליהנות מנוף נהדר של מרינה, ים, שקיעות ויאכטות יפות במיוחד. אתם תראו שאחרי הבילוי הראשון שלכם אצלנו לא תוכלו לחכות כבר לפעם הבאה כך שזה מומלץ בחום.

Comments are closed.

דילוג לתוכן