Facebook
instagram
giftcard

אירועים על הים הרצליה

לאירוע על הים: 072-393-9464

קרבה לים נחשבת תמיד ליתרון גדול, הן בנדל"ן, הן מבחינת מסעדות וגם כאשר רוצים לערוך אירוע על הים עם משפחה וחברים. יש משהו בים שהוא מאוד חופשי וחיובי, ואנשים מנסים לרתום אותו לטובתם. זה נכון במיוחד כאשר מחפשים אחר מסעדה לאירועים כמו בר או בת מצווה, בריתות ואפילו חתונות, אותם רוצים לקיים במקום קסום. מסעדת ביסטרו 56 יכולה לתת את המענה המושלם, ומספקת מקום בו אפשר לארח עד כמה עשרות אנשים בצורה נוחה. בביסטרו מגישים אוכל כשר, מוקפד ומגוון, שמתאים לאירועים בוטיקיים ואינטימיים. יש גיוון באלכוהול, והשירות הוא מרשים ומושרש מההנהלה ועד לאחרון העובדים. את הקסם של המקום לוקחת הביסטרו מהים הסמוך, שכן היא שוכנת בצמוד למרינה המפורסמת.

מסעדה עם אווירה

כל מי שמתכנן לעשות אירועים על הים הרצליה מחפש, לפני הכול, את המקום המושלם לכך. האמת היא שיש מגוון רחב של אפשרויות כי לא מעט מסעדות ואולמות מציעים לכם להגיע ולעשות אצלם את האירוע החשוב שעליו אתם חולמים. עם זאת, האם בכל מקום תוכלו ליהנות מאותה אווירה? והאם בכל מקום החגיגה שלכם תזכה להצלחה גדולה? האמת היא שלא. לכן, כאשר אתם חושבים על אירועים על הים בהרצליה, כדאי יהיה לחשוב על מקום שמשלב בתוכו את האוכל הכי טעים, עיצוב אלגנטי וגם נוף מיוחד. כל אלה מחכים לכם אצלנו בביסטרו 56, אז למה שלא תגיעו עוד היום כדי לראות את המקום שלנו וכדי להתרשם ממנו מקרוב?

שירות אדיב ומקצועי לכל אורך האירוע

עוד דבר שכדאי לכם לשים לב אליו כאשר אתם רוצים לעשות אירוע, זה לבדוק שהשירות שתקבלו יהיו כמה שיותר אדיב ומקצועי. הרעיון הוא לחזור מרוצים ולדעת שכל אחד מהאורחים שלכם קיבל יחס טוב, מה שמסביר מדוע אנחנו בביסטרו 56 זו הכתובת הנכונה שלכם. אנשי המקצוע שלנו הם אנשים עם תודעת שירות מאוד גבוהה וכל צוות המלצרים שלנו עובד בתחום הזה מזה שנים. לכן איתנו אתם יכולים לצפות לטוב ביותר גם במובן הזה ואין ספק שתחזרו עם טעם של עוד. אירוע על הים במסעדה כמו ביסטרו 56 זה אירוע שהאורחים יזכרו מבחינת אוכל מעולה ואווירה טובה.

תנו לנוף לדבר בעד עצמו

עדיין חסרות לכם סיבות לבחור דווקא במסעדה שלנו? אם כך, כדאי שתדעו שאצלנו גם הנוף יכול להוסיף לאירוע שלכם. אנחנו נמצאים ממש על קו המים במתחם ארנה היוקרתי של הרצליה וזה אומר שתמיד נופו של הים התיכון יהיה חלק מכל החגיגה. בואו לראות את המסעדה היוקרתית שלנו עוד היום ותראו שגם אתם, כמו כל האנשים האחרים, תתאהבו במקום שלנו מייד.

Comments are closed.

דילוג לתוכן