Facebook
instagram
giftcard

אירועים עד 100 איש בשרון

אירועים עד 100 איש בשרון

מתוכנן לכם אירוע בקרוב? עסקי? משפחתי? או חגיגה שאתם רוצים לעשות בגלל כל סיבה אחרת? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם מתלבטים לגבי בחירת המקום הנכון. כמובן שלא חסרים מקומות מעניינים לאירועים מסוגים שונים, אך השאלה האמתית היא כיצד ניתן יהיה לבחור את המקום המושלם. כאשר מדברים על אירועים עד 100 איש בשרון מדברים על מגוון רחב של מסעדות, אך אין עוד מסעדה כמו ביסטרו 56, שתוכל להעניק לכם את השילוב בין אוכל נהדר ובין נופים ואווירה.

כל מה שמיוחד אצלנו

את ביסטרו 56 הקמנו כבר בשנת 2004, מה שאומר שמאז ועד היום צברנו ניסיון רב ביותר בתחום הזה. כל המנות אצלנו כשרות ומוכנות על ידי השף המקצועי שלנו שעובד למעשה מהמטבח הפתוח הנשקף לעיני הסועדים. הפרודוקטים טריים וכוללים איכות בלתי מתפשרת, מה שמסביר מדוע האוכל אצלנו הוא חוויה בפני עצמו. אם כל זה לא מספיק, כדאי שתדעו שהמסעדה שלנו נמצאת בהרצליה, במתחם ארנה המיוחד, מה שמסביר מדוע הנוף אצלנו עוצר נשימה. מכל מקום רואים את הים ואת היאכטות היפות והיוקרתיות שעוגנות במרינה של הרצליה, כך שאין ספק שזה הנוף הכי יפה שיש לכל אירוע ולכל חגיגה והכי מתאים לאכול בו  ארוחת ערב בשרית באירוע שלכם.

צוות מקצועי שמעניק שירות מושלם

כולנו יודעים שחלק ממה שיכול לעזור מידי פעם לבחור את המקום הנכון לאירועים מכל הסוגים, זו שאלת הצוות והשירות. חששתם שבמובן הזה לא נעניק לכם את הטוב ביותר? אם כך, כדאי שתדעו שאתם טועים כי גם בכך אנחנו הטובים ביותר בתחום. כל אנשי המקצוע שלנו הם אנשי שירות מובילים והאם יעשו הכול כדי שאתם, והאורחים שלכם, תצאו כמה שיותר מרוצים מהחוויה כולה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן