Facebook
instagram
giftcard

אולם אירועים קטן

למקום מושלם לאירועים: 072-393-9464

התחום של אירוח אירועים לקח צעד קדימה בשנים האחרונות. אנשים רבים רוצים לקיים אירועים קטנים ואינטימיים יותר ומכוונים לכיוון אירועים במסעדות ובאולמות קטנים. בחיפוש אחר מסעדה לאירועים אפשר לראות שהמגוון הוא רחב ויש המון מסעדות שמסוגלות לארח אירועים כמו בריתות, ברי מצווה וחתונות, ברמה גבוהה מאוד. מסעדת ביסטרו 56 שבהרצליה מהווה את המסעדה המושלמת לאירועים קטנים עד בינוניים, עם כמה עשרות אורחים. המסעדה מתפקדת כמו אולם אירועים קטן שיודע להגיש אוכל ברמה גבוהה, ובנוסף, לארח כמו שצריך את האורחים. המסעדה יושבת לצידה של המרינה בהרצליה, מה שנותן לה עוד הרבה נקודות בנוגע לאווירה המרשימה והקסומה הנוצרת במקום.

מסעדות בהוד השרון

החלטתם שעצם העובדה שנולדה לכם נכדה זו סיבה נהדרת לעשות חגיגה קטנה ולהזמין את כל האנשים שאתם הכי אוהבים? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם. כניסתה של נכדה חדשה למשפחה זה תמיד דבר מראש, אז למה שלא תתחילו לחפש עוד היום אולם אירועים קטן? יש כמובן לא מעט מקומות שבהם תוכלו לחגוג את האירוע ולכן, אם חשוב לכם לעשות את הבירורים השונים כמה שיותר בנחת, מדוע שלא תתחילו לראות אופציות שונות עוד היום?

ביסטרו 56 – מקום שכולם חייבים להכיר

אם אתם מחפשים השכרת מקום לאירוע קטן או אולם אירועים קטן ואם אתם רוצים לדעת שהמקום יהיה מעוצב בצורה יפה, אלגנטי ושונה, הרי שאתם מחפשים למעשה את ביסטרו 56. אצלנו תוכלו ליהנות לא רק מעיצוב החללים הפנימיים, אלא גם מהנופים המקסימים שנשקפים דרך חלונות הענק שלנו. המקום שלנו שוכן על קו המים במתחם ארנה היוקרתי שבהרצליה כך שגם היאכטות שעוגנות במרינה מהוות חלק נכבד מהנוף. בנוסף לכל אלה, אנשי הצוות שלנו אדיבים ומנוסים כך שגם הם יתרמו לכך שהחגיגה שלכם אצלנו תהיה מיוחדת ומוצלחת ביותר.

אוכל שלא יפסיקו לדבר עליו

זה לא משנה אם אתם עושים חגיגה מאוד גדולה לכבוד הולדת הנכדה או שאתם עושים אירוע מצומצם יותר. מה שבטוח זה שתרצו להגיש אוכל נהדר לאורחים שלכם ולכן ביסטרו 56 זו אופציה שגם לכם כדאי להכיר. האוכל שלנו כשר, טרי ומכין אותו השף המקצועי שלנו, מה שמסביר מדוע כל מנה יוצאת מיוחדת וטעימה. יש אצלנו פתרונות נהדרים גם לצמחונים שבין האורחים שלכם כך שאין סיבה לחשוש שלא יהיה להם מה לאכול. כמו כן, גם הקינוחים אצלנו משאירים טעם של עוד אצל האורחים כך שאין ספק שהמקום שלנו יהיה אידיאלי לבריתה של הנכדה שלכם.

Comments are closed.

דילוג לתוכן