Facebook
instagram
giftcard

אולם אירועים על הים

לאולם אירועים מרהיב: 072-393-9464

אין כל ספק שנכסים אשר קרובים אל הים מוסיפים לעצמם ערך. אנשים אוהבים את הים, ויותר מכך, אוהבים את הסביבה והאווירה שנוצרת במקומות עם חופים. זה נכון בעיקר לתל אביב ולדירות, אך לא רק, גם מסעדות אשר קרובות לים מצליחות להעניק לאורחים שלהן את הערך המוסף. אותן מסעדות גם מארחות בחלק מהמקרים אירועים והופכים אותם לקסומים הרבה יותר. כך, כאשר מחפשים אחר אולם על הים שווה להסתכל על אולמות אירועים בהרצליה וסביבתה. מסעדה אחת אשר מצליחה לתת בילוי אדיר לאורחים שלה היא ביסטרו 56 שבמרינה בהרצליה.

מסעדה עם אווירה

מסעדה עם אווירה

המסעדה מגישה אוכל בשרי ומגוון ויודעת להשלים את החוויה עם אלכוהול ייחודי, עיצוב מרשים, אירוח ברמה גבוהה וכמובן אווירה שקשה מאוד להעתיק אותה.

דרוש לכם אולם אירועים על הים כי אתם מתכננים אירוע חשוב? אם כך, כדאי שלא תדחו את החיפוש אחר האולם המושלם עבורכם לרגע האחרון. המקום שבו תבחרו לחגוג בר מצווה, בת מצווה או כל מיני אירועים אחרים, ישפיע על הצלחת האירועים עצמם ומכאן נובעת חשיבות בחירת המקום. אם חשוב לכם שהרקע לאירוע שלכם יהיה הרקע של הים התיכון, עם השקיעות המרגשות שבו, ביסטרו 56 זה מקום שאתם חייבים להכיר ויפה שעה אחת קודם.

ארוחת בוקר מומלצת בשרון

הרבה מעבר לנופים יפים

אצלנו בביסטרו 56 מחכים לכם הנופים הכי יפים שיש, כי מעבר לים המקסים, תוכלו לראות גם את היאכטות היוקרתיות שעוגנות במרינה של הרצליה. כמו כן, אצלנו מחכות לכם עוד כמה הפתעות מעבר לנופים, שכן אצלנו גם האוכל נפלא. זה לא באמת משנה איזה אירוע אתם עושים ומה אתם חוגגים, כי מה שבטוח זה שאצלנו תיהנו גם מאוכל נהדר. יש מנות צמחוניות, בשריות וגם מנות עם דגים, אז לחשוב פעמיים? אורחים שמגיעים לאירועים שונים בכל פינה בארץ תמיד ירצו ליהנות גם מאוכל טוב ואין ספק שאצלנו התענוג יהיה מושלם.

שירות אדיב ומקצועי לכל אורך הדרך

חשוב לכם לדעת שאתם עושים אירוע במקום שבו חלק מהעניין הוא השירות הטוב? רוצים לדעת שבעל המקום תמיד יקשיב לכל הבקשות שלכם ויעשה כל שביכולתו כדי שתצאו מרוצים? מעוניינים בצוות מלצרים עם תודעת שירות גבוהה? אם כך, ביסטרו 56 לא תאכזב אתכם גם במובן הזה. אם חיפשתם מסעדות בשר טובות לאירועים, ביסטרו 56 היא המקום בשבילכם. אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו צריכים לצאת מרוצים ולכן זה לא משנה כמה מוזמנים יש לכם, כי בכל מקרה תמיד נעשה הכול כדי שהחגיגה שלכם אצלנו תהיה מוצלחת ובדיוק כפי שחלמתם.

Comments are closed.

דילוג לתוכן