Facebook
instagram
giftcard

מרינה הרצליה אירועים

לאירוע מרהיב התקשרו: 072-393-9464

החיפוש אחר המקום המושלם לאירועים הוא חיפוש מתיש. יש הרבה אנשים שהולכים לכמה מקומות לפני הבחירה, כאשר הפרמטרים הם רבים ושונים מאדם לאדם. המטרה היא למצוא את המקום האידיאלי מבחינת האוכל, העיצוב, השירות והאווירה, ואם יש מקום אחד שעונה על כל הקריטריונים היא מסעדת ביסטרו 56 שבהרצליה. כאשר חושבים על הרצליה אירועים הם תמיד רלוונטיים משום שמדובר בעיר עם לא מעט מסעדות יוקרתיות וכאלו שמותאמות לארח אירועים קטנים עד בינוניים, אך בביסטרו מקבלים את החבילה המושלמת.

אירועים במרכז

אירוע במסעדה כמו הביסטרו כולל אוכל ברמה גבוהה, אירוח יוצא דופן ובעיקר אווירה מיוחדת שנוצרת בעקבות הקרבה למרינה הקסומה של העיר. מומלץ מאוד, לאחר שנהנתם בארוחה יחודית ומספקת אצלנו בביסטרו, לצאת להפלגה על יאכטה במרינה הרצליה – חוויה מהנה וקסומה לכל הגילאים שמתאימה לכל אירוע מערב גיבוש לחברה עד לערב מעניין עבור משפחה או זוג.

מתי בפעם האחרונה עשיתם אירוע שבאמת היה מוצלח? ומתי הרגשתם שאתם יוצרים עבור האורחים שלכם חוויה שונה, אחרת וכזאת שנעים להיזכר בה? האמת היא שלא כל מי שעושה אירוע מצליח להפיק בדיוק את מה שהוא חלם עליו. לכן אנחנו מציעים לכם, לפני הכול, לבחור את המקום המושלם לחגיגה שלכם וזה אומר שאנחנו בביסטרו 56 זו הכתובת הנכונה. כאשר מדברים על מרינה בהרצליה אירועים מדברים על מסעדה יוקרתית ויפה כמו שלנו, אז למה שלא תגיעו עוד היום להתרשם בעצמכם מהמקום המיוחד שהקמנו?

צוות מלצרים מקצועי

עוד דבר שיכול להיות משמעותי ביותר כאשר חושבים על הפקת אירוע, זו השאלה מי המלצרים ועד כמה הם יהיו מקצועיים. זו עוד סיבה טובה שבגללה אנחנו בביסטרו 56 זו יכולה להיות כתובת טובה ומוצלחת, כי כל אנשי הצוות שלנו הם אנשים עם תודעת שירות מאוד גבוהה. לכן, אם חשוב לכם לדעת שהאורחים שלכם יקבלו יחס נעים, מקצועי וכמה שיותר אדיב, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

אוכל נהדר לכל אירוע

זה לא משנה אם אתם רוצים לחגוג אצלנו בר מצווה לילד, חתונה או אולי אפילו בריתה. מה שבטוח זה שאם האורחים שלכם טרחו והגיעו לחגיגה שלכם, בוודאי תרצו להגיש להם אוכל כמה שיותר טוב. זו עוד סיבה שבגללה ביסטרו 56 – מסעדה כשרה במרינה הרצליה זו בחירה נהדרת, כי כל האוכל שלנו נפלא! השף המקצועי שלנו עושה שימוש בחומרי גלם נהדרים והוא בעצמו מגיע עם שנים רבות של ניסיון. לכן תוכלו להיות בטוחים שבין אם אתם בוחרים תפריט עם מנות צמחוניות, טבעוניות או בשריות – הרי שהאוכל יהיה נהדר. אתם תראו שגם הקינוחים מופלאים ואין ספק שהאורחים שלכם לא יפסיקו לאכול כבר מהרגע הראשון שבו יתחיל האירוע.

Comments are closed.

דילוג לתוכן