Facebook
instagram
giftcard

בת מצווה בים 

לבת מצווה בלתי נשכחת התקשרו: 072-393-9464

הגימיקים שמלווים אירועים בשנים האחרונות נועדו כדי לבדל אותם ולהפוך אותם למיוחדים. בנקודה הזו, נדמה שאנשים כבר ניסו את הכל. ישנם אירועים שנערכים בכל מקום, כולל יערות, חורשות, מדברים ואפילו הים. הטרנד של בת מצווה בים הוא בהחלט חזק מאוד, אם כי לא מדובר באירוע שנערך ממש על הים בחלק מהמקרים, אלא במקום קרוב לו. מסעדת ביסטרו 56 מסוגלת לספק את המענה האידיאלי במקרה הזה. המסעדה יושבת לצידה של המרינה שבהרצליה ומשתמשת בקרבה שלה למים ולסירות כדי לייצר אווירה יוצאת דופן, שמתאימה בין השאר גם לחגיגת בת מצווה.

מסעדה עם אווירה

מסעדה עם אווירה

הילדים נהנים מאוד בטיילת המפוארת ולאור החנייה החינמית והאזור הנעים, מדובר במקום אידיאלי לאירוע.

לחגוג בת מצווה לילדה זה מסוג אותם האירועים המרגשים ביותר שיש בימינו, כי היום בת מצווה זה כבר לא מה שהיה בעבר. לכן, אם גם אתם חושבים לעשות בת מצווה בים לבת שלכם ולהזמין את כל קרובי המשפחה לאירוע, מדוע שלא תתחילו לתכנן הכול עוד היום? יש הרבה פרטים שאתם צריכים לחשוב עליהם ולבחון לעומק, כמו לדוגמא: איפה בים תעשו את האירוע? מצד אחד בוודאי תרצו להכניס את הים התיכון לאירוע כולו אך מצד שני, בוודאי תרצו גם לדאוג שיהיו תנאים נוחים לכם ולאורחים שלכם. לכן כדאי להתחיל לראות כמה אפשרויות שמתאימות עוד היום, כי אין טעם לעשות את הדברים בלחץ.

מסעדות על חוף הים בהרצליה

מסעדה מקסימה על הים

כאשר חושבים על בת מצווה בים חושבים בדרך כלל על חוף, חול ולא מעט בלגאן. עם זאת, כדאי לדעת שהיום אפשר גם אחרת ולנו בביסטרו 56 יש את הפתרון עבורכם. אם חיפשתם רעיונות לבת מצווה במסעדה דעו כי המסעדה שלנו נמצאת ממש קרוב למים במתחם ארנה המקסימה של הרצליה, מה שאומר שבבת המצווה הקרובה שתעשו אצלנו – הים בהחלט יהיה חלק מהחגיגה. מצד שני, הכול אצלנו מעוצב בצורה יוקרתית ויפה, כך שאין ספק שהאורחים שלכם ייהנו מתנאים נוחים במיוחד.

מה אוכלים באירוע כזה?

אין ספק שעוד נתון שיוכל להשפיע על ההחלטה איפה תרצו לעשות בת מצווה בים, זו השאלה מה יוגש לאורחים שלכם לאכול. לכן אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו בביסטרו 56 גם מבחינה קולינרית מחכה לכם חוויה מיוחדת במינה. ראשית, כל המנות אצלנו כשרות ושנית, אנחנו תמיד עושים שימוש בחומרי הגלם הכי טובים שיש. לכן, אם חשוב לכם לצאת מרוצים ואם אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו מהאוכל, כדאי שתפנו אלינו כבר עכשיו.

Comments are closed.

דילוג לתוכן