Facebook
instagram
giftcard

חתונה קטנה במסעדה

לארוחה מופלאה התקשרו: 072-393-9464

מרבית האנשים יארגנו אירוע בסדר גודל של חתונה רק פעם אחת בחייהם. הרוב הגדול ישקיע את מירב המרץ והכסף בחתונה מתוך רצון לקיים ערב חד פעמי. הרבה מאוד אנשים הולכים על חתונות גדולות ומושקעות, שדורשות הכנה רבה מצד החתן, הכלה, המשפחות ולמעשה, לכל הנוגעים בדבר. מנגד, יש זוגות ריאליים יותר, שבוחרים ללכת על חתונות קטנות ואינטימיות יותר. כשמארגנים חתונות קטנות ודינמיות, צריך למצוא את הלוקיישן הנכון. חתונה קטנה במסעדה היא פתרון מושלם, אם מוצאים את המסעדה הנכונה.

מסעדה עם אווירה

מסעדת ביסטרו 56 היא מסעדה שערוכה לקיים אירועים של כמה עשרות אנשים, הן מבחינת המקום והן מבחינת האוכל והאווירה. אלו אירועים ברמה גבוהה, שמשאירים חותם על האורח.

חתונה זו שמחה תמיד, בין אם עושים אותם עם רב, חופה וקידושין ובין אם בוחרים לעשות אותה בכל דרך אחרת. לכן זה לא באמת משנה איך אתם חושבים להתחתן, כי מה שבטוח זה שאם חלמתם על חתונה קטנה במסעדה, אתם צריכים לבחור את המסעדה הנכונה עבורכם. מעבר לכך שהאוכל צריך להיות טעים ועדיף שהוא גם יהיה כשר, מומלץ לבחור מסעדה מקסימה שיש בה נופיים מיוחדים. כל אלה ביחד יוצרים את האווירה הסופית וזה מה שמשפיע על הזיכרון שיישאר לכם מהאירוע כולו. זה נשמע לכם כמו סינית ואתם לא יודעים לאיפה לפנות? אם כך, אנחנו שמחים להזמין אתכם אלנו – אל ביסטרו 56. בין אם אתם מתכננים חתונה עד 50 איש במרכז או כל אירוע אחר מסעדת ביסטרו 56 טובה עבורכם.

מה מיוחד במסעדה שלנו?

ביסטרו 56 זו מסעדה יוקרתית, אלגנטית ויפה במיוחד שקיימת כבר לא מעט שנים. היא נחשבת מבין המסעדות על הים המומלצות בהרצליה. זה אומר שאנחנו מגיעים עם ניסיון רב, עם הרבה אנשי צוות מקצועיים ועם היכולת להציע לכם את הטוב ביותר שיש. כמו כן, המיקום שלנו הופך אותנו לבחירה אידיאלית עבור רבים שחולמים על חתונה קטנה במסעדה, כי אנחנו נמצאים במתחם ארנה שבהרצליה. מעבר לכך שזה אומר שלכל האורחים שלכם יהיה נוח להגיע, זה גם אומר שהנוף אצלנו הוא נופו הקסום של הים התיכון. אתם תראו, במהלך האירוע, שהנוף הזה מוסיף לא מעט לחגיגה, אז למה לחשוב פעמיים?

אוכל שאי אפשר להתעלם ממנו

כמובן שהאוכל באירועים כמו חתונות הוא גולת הכותרת וזו עוד סיבה טובה שבגללה ביסטרו 56 זו בחירה טבעית ונכונה. השף המקצועי שלנו מכין מנות טריות, טעימות ומגוונות במיוחד, מה שמבטיח שכל אורח ימצא מה לאכול אצלנו. אל תחשבו יותר מידי, התקשרו אלינו ושריינו תאריך לחתונה כי חבל לעשות הכול בלחץ של הרגע האחרון.

Comments are closed.

דילוג לתוכן