Facebook
instagram
giftcard

חתונה ליד הים

לחתונה בלתי נשכחת: 072-393-9464

עולם החתונות השתנה משמעותית בשנים האחרונות וזוגות רבים בוחרים לצאת מהשבלונה וללכת על חתונה קטנה ואינטימית במקום חתונות בומבסטיות. חתונות קטנות הן טרנד שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות וזוגות רבים בוחרים מקומות כי מסעדות קטנות ואפילו מקומות בחיק הטבע או בחוף הים, כמקום קסום ואיכותי. אז למה לא לשלב? מסעדת ביסטרו 56 יושבת לצידה של המרינה המפוארת בהרצליה ומספקת אוכל ברמה גבוהה, אירוח מרשים וסמיכות לים ולסירות היושבות במרינה. בעזרת הביסטרו, חתונה ליד הים היא אפשרית, והמקום מספק ללקוח את כל מה שצריך מבחינת כמות האוכל, שטח האירוע, מוזיקה, עיצוב וכמובן אווירה יוצאת דופן שאי אפשר לקבל באף מקום אחר.

מקום קטן לאירועים

חתונה ליד הים

אחרי שנים של זוגיות החלטתם שגם אתם, כמו כל החברים שלכם, רוצים להתחתן? חשוב לכם להיכנס בברית הנישואים ולעשות אירוע מיוחד? רוצים להזמין את המשפחה ואת החברים לחגוג איתכם? אם כך, בוודאי יצא לכם לחשוב על האפשרות של חתונה ליד הים. האמת היא שיש מגוון אדיר של אפשרויות בתחום הזה, כי בימינו יש הרבה מסעדות ואולמות אירועים לחתונות על יד הים. עם זאת, לא בכל מקום תקבלו יחס מספיק טוב, אוכל נהדר ונופים עוצרי נשימה. לכן אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם הטוב ביותר בתחום.

אוכל נהדר מהמנה הראשונה ועד הקינוח

אין ספק שכאשר מדברים על חתונה ליד הים אחד מהדברים החשובים ביותר זה האוכל. אצלנו בביסטרו 56 כל המנות כשרות והן כולנו מוכנות תוך שימוש בחומרי הגלם ובפרודוקטים הכי טובים שיש. זה אומר שלא משנה איזה מנות האורחים שלכם יבחרו מתוך התפריט העשיר והמגוון שלנו, כי בכל מקרה כולם ייצאו מרוצים. אנחנו מקפידים על הכנת מנות מקוריות וטעימות החל מהמנה הראשונה דרך המנות העיקריות ועד הקינוחים המיוחדים שלנו. לכן, אם חשוב לכם שהחתונה תהיה הצלחה קולינרית, אנחנו הכתובת הנכונה.

המקום המיוחד

אצלנו בביסטרו 56 מחכה לאורחים שלכם גם חוויה מוצלחת מאוד מבחינת האווירה והנופים היפים. חיפשתם מסעדות רומנטיות?המסעדה שלנו שוכנת ממש על קו המים במתחם ארנה המיוחד של הרצליה, כך שאין ספק שאם תתחתנו בשקיעה – הים התיכון יהווה את הרקע הכי רומנטי ויפה שאפשר. בואו לראות את המסעדה שלנו עוד היום ולשריין לעצמכם תאריך לחתונה, כי אם אתם כבר עושים את הצעד הזה ומתחייבים אחד לשנייה, למה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר?

Comments are closed.

דילוג לתוכן