Facebook
instagram
giftcard

אירועים בהרצליה על הים

אירועים בהרצליה על הים

מתכננים אירוע קטן בקרוב? בר מצווה? בת מצווה? או אולי יש לכם בכלל הרמת כוסית עסקית חשובה שתרצו להשקיע בה? האמת היא שזה לא משנה על איזה סוג של אירוע קטן מדובר, כי בכל מקרה אפשר להבין מדוע אתם מחפשים כבר מעכשיו איפה נכון יהיה לעשות אירועים בהרצליה על הים. יש כמובן לא מעט מקומות יפים ומכובדים שבהם ניתן יהיה להפיק אירועים בהרצליה על הים, אבל האמת היא, שאין עוד מקום כמו ביסטרו 56.

תנו לנו להציע לכם את הטוב ביותר

ביסטרו 56 זו מסעדה שהקמנו כבר בשנת 2004, כך שהדבר הראשון שאפשר להסיק לגבינו, זה שלא חסר לנו ניסיון. בנוסף לכך, כיוון שאנחנו נמצאים במתחם ארנה שבהרצליה, ממש על קו המים, זה אומר שלא משנה איזה אירוע תעשו אצלנו, כי בכל מקרה הנוף יהיה נופו של הים התיכון. לכן, אם תבחרו לעשות את האירוע בשעות בין הערביים, תוכלו להוסיף לחגיגה גם את רקע השקיעה ואפילו את היאכטות המיוחדות שעוגנות במרינה הקרובה. אם כל זה לא מספיק לכם, כדאי שתדעו שגם מבחינה קולינרית אנחנו מציעים לכם את הכי טוב שיש באזור. הכול אצלנו כשר, טרי וטעים, אז למה שתתפשר על פחות מזה באירוע הקרוב שלכם? ביסטרו 56 היא מסעדת בשרים מומלצת במרכז שכדאי לעשות בה את האירוע שלכם.

מתי כדאי להזמין מקומות?

האמת היא שהרבה מאוד אנשים בוחרים לעשות אצלנו אירועים מסוגים שונים. לכן אנחנו מציעים לכם ליצור עימנו קשר עוד היום ולהזמין מקומות כבר עכשיו, כי למה לדחות את העניין לרגע האחרון? הזמנת מקומות לאירוע מוצלח זה משהו ששווה לסגור כמה שיותר זמן מראש ואנחנו בביסטרו 56 ממתינים לכם. הצוות שלנו יעשה הכול כדי שתצאו מרוצים ואתם תראו שלא תצטערו על שפניתם אלינו.

Comments are closed.

דילוג לתוכן