Facebook
instagram
giftcard

מקום לבת מצווה בשרון

לחגוג בת מצווה באזור השרון לבת שלכם זו משימה מאוד מורכבת. אולי אתם זוכרים שבעבר אירוע כזה לא כלל יותר מכמה בני משפחה וארוחה, אך היום מדובר על חגיגות הרבה יותר מפוארות. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מחפשים מקום לבת מצווה בשרון, כי הרי לא תתחילו להזמין את כולם אליכם הביתה. זו הסיבה שבגללה אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם למסעדה שלנו, כי אצלנו במסעדת ביסטרו 56 שבמתחם ארנה בהרצליה, מחכה לכם הטוב ביותר שיש.

מסעדה מומלצת

אוכל כשר ומיוחד במינו

ביסטרו 56 זו מסעדה כשרה עם תפריט מאוד מגוון. לכן, בין אם מדובר על אירוע כמו בת מצווה ובין אם מדובר על אירועים אחרים, אין ספק שאצלנו תוכלו למצוא תפריט שיתאים לחגיגה שלכם. יש לנו מטבח שף פתוח, כך שלא רק שהאורחים שלכם ייהנו מאוכל נהדר, אלא הם גם יראו את השף מכין את הכול לנגד עיניהם. כל הפרודוקטים שלנו טריים וטעימים, מה שמסביר איך יכול להיות שכל מנה הופכת לחלומית. אם חשבתם לרגע שאצלנו תיהנו רק ממנות עיקריות טעימות, דעו שאתם טועים, שכן אצלנו מחכות לכם גם מנות ראשונות טובות וקינוחים נהדרים. חיפשתם אחר מסעדה לבר מצווה במרכז או אולי בת מצווה, בואו לבדוק מה יש למסעדת ביסטרו 56 להציע.

נוף שמוסיף לכל אירוע

כאשר חושבים על מקום לבת מצווה בשרון לא תמיד שמים לב גם לחשיבות של הנוף הנשקף מחלונות המקום, אך אצלנו בביסטרו 56 לא תוכלו להתעלם מכך. חושבים על אירוע בר מצווה קטן במיקום מושלם? המסעדה שלנו נמצאת במקום מקסים שכולל את נופי הים התיכון לצד אינספור יאכטות מפוארות שעוגנות להן במרינה היפה של הרצליה. מדובר על רקע מקסים לחגיגת בת המצווה של הילדה, אז למה שלא תתקשרו אלינו עוד היום כדי לשריין לעצמכם את התאריך המתאים לאירוע?

Comments are closed.

דילוג לתוכן