Facebook
instagram
giftcard

חתונת חורף מחירים

לארוחה ליד חוף הים התקשרו: 072-393-9464

זוגות אשר רוצים להתחתן כיום לא מחפשים באופן אוטומטי את האולמות הגדולים והבומבסטיים וחלקם שוקלים, אפילו אם רק לרגע, את האפשרות של חתונה קטנה יותר. יש קסם מיוחד בחתונות קטנות ואינטימיות, וזה מאפשר לתת דגש גדול יותר לכל אורח, הן מבחינת האוכל והן מבחינת האירוח והשירות. חתונה במסעדה היא פתרון נהדר ויכול לספק את כל הנוכחים, שנהנים מאוכל טוב יותר ושמחים עם אנשים שקרובים אליהם יותר. כאשר מחפשים אחר מסעדה לאירוע כמו חתונה רואים כי מסעדה כמו ביסטרו 56 שבהרצליה מעניקה פתרון נהדר.

מסעדות רומנטיות במרכז הארץ

היא יושבת במיקום מושלם ומשלימה את החוויה עם אוכל טוב, שתייה איכותית ושירות מעולה. לא רק בקיץ אפשר להתחתן בביסטרו, אם כי בנושא של חתונת חורף מחירים הם פקטור חשוב, והם יורדים פלאים כאשר מגיע הקור.

אחרי לא מעט חודשים של זוגיות מופלאה הבנתם שאתם רוצים לחיות זה עם זו את חייכם? מחפשים את הדרך הכי טובה לעשות זאת ורוצים להתחתן בחתונה מרהיבה? אם כך, ברור מדוע חתונת חורף מחירים זה נושא שמעניין גם אתכם. זה נכון שחתונה זה משהו שעושים רק פעם בחיים ולכן טבעי שתרצו להיות גם קצת פזרנים, אך האם חובה להיכנס לחובות רק כי רציתם להתחתן? התשובה היא כמובן לא. זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם חושבים על חתונת חורף מחירים, כדאי יהיה להחליט מראש גם מה התקציב שממנו אתם לא חורגים. מקומות קטנים לחתונה קטנה בחורף יכולים להיות בול מה שאתם צריכים לאירוע מושלם.

מסעדות רומנטיות כשרות

היתרונות של חתונה במסעדה מקסימה

מעבר לשאלת המחיר, טבעי שגם תרצו לבחור מקום יפה, מעוצב וכזה שיהיה לכם נעים להיזכר בו גם אחרי שנים. לכן, אם אתם רוצים את כל הטוב הזה ומחפשים אותו תחת קורת גג אחת, ביסטרו 56 במרינה של הרצליה זה מקום שאתם חייבים להכיר. המסעדה שלנו קיימת כבר משנת 2004 ומאז ועד היום עשיתם אינספור אירועים לאנשים. לכן אין לנו ספק שגם את החתונה שלכם נוכל לעצב בדיוק כמו שאתם חולמים, אז למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר עוד היום, ספרו לנו על מה חלמתם ואנחנו כבר נדאג להגשים לכם את החלום. חתונה קטנה במסעדה בהחלט יכולה להיות מוצלחת משחשבתם.

אוכל ושקיעות מרהיבות

עוד כמה סיבות טובות לבחור בביסטרו 56 עבור המקום לחתונה שלכם, זו העובדה שאצלנו יש נופים נפלאים. אנחנו נמצאים על קו המים במתחם של ארנה בהרצליה, כך שמכל חלון ניתן יהיה לראות את הים התיכון בחגיגה שלכם אצלנו. בנוסף לכך, האוכל אצלנו כשר, טעים ומוכן תוך שימוש בחומרי הגלם הכי טריים וטעימים שיש, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם משריינים אצלנו מקומות לחתונה?

Comments are closed.

דילוג לתוכן