Facebook
instagram
giftcard

מקומות לחתונה על הים

למקום האידאלי לחתונות: 072-393-9464

מרבית החתונות בישראל נערכות באולמות סטנדרטיים בשעות הערב. עם זאת, לאחרונה ישנו טרנד של חתונות קטנות שנערכות במקומות יותר קטנים ואינטימיים, על מנת להיות ייחודיים ומיוחדים. הטרנד המעניין ביותר הוא ללא ספק זה של חתונה על או לצד חוף הים, שכן משתמשים בתפאורה טבעית מדהימה כדי לייצר אווירה קסומה שמתאימה לאירוע כמו חתונה. לא פשוט למצוא מקומות לחתונה על הים אך מסעדת ביסטרו 56 נותנת את המענה המושלם. המסעדה יושבת לצידה של המרינה המפורסמת של הרצליה והיא עורכת אירועים קסומים לצד המים והסירות, ומצליחה להגשים את החלומות של הרבה מאוד זוגות. המסעדה מגישה אוכל מגוון ומרשים, ומוסיפה לחוויה גם שירות מעולה ועיצוב מתוקתק.

מקומות לחתונה על הים

מחפשים מקום לחתונה על הים? רוצים לעשות אירוע שיהיה לכם נעים להיזכר בו ושהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליו? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם. יש הרבה מאוד אפשרויות למקומות שבהם ניתן לעשות אירוע על הים אבל האמת היא, שאין עוד מקום כמו ביסטרו 56. את ביסטרו 56 הקמנו כבר בשנת 2004 והמסעדה הקסומה שלנו שוכנת בלב מתחם ארנה שבהרצליה. זה אומר שעוד לפני שתטעמו את כל המנות הטעימות שלנו תוכלו ליהנות מנופיו הקסומים של הים התיכון, מה שמסביר מדוע לא כדאי לחשוב פעמיים ומומלץ להזמין מקומות אצלנו עוד היום.

האוכל הטרי, הכשר והטעים

בדרך כלל כאשר מדברים על מקומות לחתונה על הים יש משמעות גם לצד הקולינרי של החגיגה, כי מי לא היה רוצה להמם את האורחים שלו גם במובן הזה? לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מחפשים מסעדות גורמה במרכז ותתלהבו מאוד מהתפריט שלנו שכולל מנות בשרים, מנות עם דגים וגם לא מעט מנות צמחוניות מעניינות. כל הפרודוקטים שבהם אנחנו עושים שימוש כשרים, טריים ואיכותיים, מה שמוביל לטעמים נפלאים שאי אפשר לשכוח. חשוב שהאוכל באירוע שלכם יהיה כשר כי אפילו אם אתם בעצמכם לא מקפידים על כך – טבעי שעבור חלק מהאורחים שלכם זה כן יהיה חשוב.

חתונה במחיר נוח

חתונות תמיד עולות כסף, בין אם זה בגלל האוכל ובין אם זה בגלל השכרת המקום עצמו. עם זאת, אצלנו תוכלו לגלות שלא תמיד מדובר על הוצאה כלכלית גדולה מידי. אנחנו בביסטרו 56 נעשה הכול כדי שתצאו מרוצים גם מבחינת ההוצאה הכלכלית שאליה אתם נכנסים. לכן תמיד נקפיד לתת לכם הצעות מחיר שתוכלו לעמוד בהן ללא כל קושי.

Comments are closed.

דילוג לתוכן