Facebook
instagram
giftcard

בתי קפה בשרון ליד הים

לבית קפה בסטייל התקשרו: 072-393-9464

מתאים לכל בילוי

יש יתרונות גדולים ורבים למקומות עסק שקרובים לים, שכן הישראלים אוהבים את החופים והמרינות של התיכון ואוהבים לבלות לצידם, וזה נכון בעיקר למסעדות ובתי קפה. ביסטרו 56 היא מסעדת ששוכנת לצידה של המרינה, והיא יודעת להתאים את עצמה ללוקיישן מבחינת העיצוב, המוזיקה, האווירה והאוכל. בביסטרו עושים זאת בצורה אידיאלית עם אוכל ייחודי ומגוון, המורכב מבשרים איכותיים, דגים המגיעים מהים התיכון ואפילו אוכל איטלקי יוצא דופן.

מסעדה עם אווירה

מסעדה עם אווירההמסעדה משתמשת בים כדי לספק את אותה אווירה מרגיעה שאנשים מחפשים בבתי קפה, ואף מייצרת תפאורה מושלמת גם לדייטים, גם לארוחות משפחתיות וגם לבילוי עם חברים. המקום הוא כמובן מושלם גם לאירועים של עד כמה עשרות אנשים, הנערכים גם בצהריים וגם בערב.

אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה יצא לכם לבלות בבית קפה מקסים בשרון ליד הים? רוצים ליהנות מבילוי מיוחד שמציע לא רק שתייה ואוכל אלא גם נופים? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. לא בכל יום אנחנו יוצאים לבלות בחוץ ולכן, אם כבר עושים משהו כזה, לא כדאי לעשות הכול כדי להבטיח שנחזור מרוצים? לכן בהחלט כדאי שתבדקו לאיזה בית קפה אתם יוצאים, כי אם יש משהו בטוח, זה שלא בכל מקום מחכה לכם בדיוק אותה חוויה.

מסעדה על חוף הים הרצליה

בית קפה מסעדה עם נוף נהדר

הביסטרו הינו מקום מושלם לחגוג יום נישואין! אם אתם אנשים שיוצאים לבית קפה, בין היתר, כדי ליהנות מנוף וכדי להתנתק מחי היומיום שלכם, כדאי שתדעו שאנחנו במסעדת ביסטרו 56 מחכים לכם ונשמח לחגוג איתכם את האירוע האינטימי שלכם. אתם יכולים ליהנות מהמקום שלנו גם בתור בית קפה וגם בתור מסעדה, אז למה לחשוב פעמיים? אנחנו נמצאים ממש על קו המים במתחם ארנה הקסום של הרצליה וזה אומר שמכל פינה ומכל עבר תוכלו לראות כחול בעיניים. בנוסף, כמובן שאם אתם מחפשים חוויה רומנטית בשניים הכי שגם אז מסעדת ביסטרו 56 זו הבחירה הנכונה, אז למה אתם מחכים? התפריט שלנו מגוון ולכן, בין אם אתם אוהבים בשר, דגים או שאתם צמחונים – אין ספק שאצלנו תצאו מרוצים.

מקום שלא גובה מחירים מופקעים

אם גם אתם התרגלתם לאחרונה לשלם מחירים מאוד גבוהים במסעדות ובבתי קפה, כדאי שתדעו שזה לא גורל ובהחלט אפשר גם אחרת. אנחנו במסעדת ביסטרו 56 רוצים שתיהנו לא רק מהאוכל אלא גם מהמחירים הנוחים. לכן, אם תעברו על התפריט שלנו כבר עכשיו תגלו שהוא כולל מחירים נוחים במיוחד, כך שגם במובן הזה הבילוי שלכם אצלנו יהיה מוצלח.

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן