Facebook
instagram
giftcard

אולמות אירועים על הים 

מחפשים אולם אירועים מקסים על הים? רציתם לעשות אירוע קטן או סוג של קבלת פנים? אם כך, ברור מדוע אתם מתלבטים איפה תוכלו לחגוג את האירוע הכי מרגש שיש. לכן, בין אם אתם מחפשים היום אולמות אירועים על הים ובין אם רציתם לראות מסעדה יפה שתתאים לאירוע שלכם, לנו בביסטרו 56 יש מה להציע לכם. המקום שלנו וותיק ואנשי הצוות מנוסים, כך שגם מבחינת השירות שמצפה לכם אצלנו תוכלו לדעת שבחרתם נכון. כיוון שאנחנו נמצאים על קו המים במתחם ארנה היפה, חלק ממה שמחכה לכם אצלנו אלה נופים מיוחדים הכוללים את השקיעות הכי יפות שיש, אז למה לחשוב פעמיים?

מסעדת בשרים בהרצליה פיתוח

אוכל כשר

כמובן שכאשר מדברים על אולמות אירועים על הים צריך להתייחס גם לשאלה איזה אוכל ניתן יהיה למצוא בהם ומה יוגש לאורחים. לכן, אם ברור לכם שאתם רוצים לפנק את האורחים שלכם עם הטוב ביותר, ביסטרו 56 היא הבחירה הנכונה. יש אצלנו שף פרטי שעובד מהמטבח הפתוח שלו, וכל המנות שהוא מכין נעשות באהבה ומקצועיות רבה. כמו כן, הפרודוקטים אצלנו טריים, כשרים ואיכותיים, מה שמוביל למנות טעימות שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול מהן! אם חיפשתם אולם לברית במרכז או לכל אירוע אחר, פנו אלינו ולא תתחרטו.

אירוע בעלויות סבירות

תמיד כשאנשים רוצים לעשות אירועים, ולא משנה אם מדובר על אירועים פרטיים או על אירועים עסקיים, יש להם חשש מהמחיר. מי היה רוצה לקחת הלוואה כדי לממן אירוע? או למצוא את עצמו מתמודד אח"כ עם חובות גדולים רק כי הוא הפיק אירוע מאוד יקר? לכן אנחנו יכולים להבין ללבכם אם הנושא הזה מטריד גם אתכם. קחו בחשבון שלא תמיד זו חובה לשלם הון עתק ואם תפנו אלינו תקבלו הצעת מחיר שתעמדו בה בלי כל קושי.

Comments are closed.

דילוג לתוכן