Facebook
instagram
giftcard

אירוע ברית מחירים

לברית משגעת התקשרו: 072-393-9464

זוגות רבים אוהבים לציין תאריכים על מנת למצוא סיבה למסיבה ולצאת למסעדה. יש את הדייט הראשון, יום האהבה, יום הנישואין ועוד ועוד ועוד. הבעיה מתחילה כאשר צריך למצוא מסעדה רומנטית ומעניינת מספיק כדי ליהנות מערב אינטימי. הרושם הראשוני הוא חשוב ולכן מסעדה לדייט ראשון חייבת להיות מרשימה. גם מסעדה ליום האהבה צריכה להיות כזו שתכין את עצמה במיוחד ליום הזה, ולכן, זה צריך להיות משהו בקונספט.

מסעדות לקבוצות בהרצליה

מסעדות לקבוצות בהרצליה

מסעדת ביסטרו 56 שבהרצליה היא ההגדרה של מסעדה רומנטית. המסעדה יושבת בלוקיישן הרומנטי ביותר בישראל – המרינה בהרצליה, במה שמייצר אווירה יוצאת דופן ואינטימית במיוחד. המסעדה מתמחה גם באוכל ייחודי ובשירות יוצא דופן, אך כשזה נוגע לאווירה – אין לה מתחרים.

אחרי תשעה חודשים ארוכים, הרבה המתנה והתרגשות אינסופית נולד הבן הבכור שלכם? אם כך, טבעי שהנושא של אירוע ברית מחירים יעניין אתכם. רוב האנשים היו רוצים לעשות אירוע כזה ולהזמין את האנשים היקרים להם, גם אם מדובר על אירוע יחסית קטן. לכן אנחנו מציעים לכם להתחיל את הפקת האירוע שלכם מההחלטה כמה אנשים אתם עומדים להזמין. אחרי שיהיה לכם מספר של מוזמנים, פחות או יותר, תוכלו להתחיל לראות מקומות שונים, והאמת היא, שברית במסעדה זו אפשרות שכדאי לכם לשקול.

אירועים במרכז

מסעדה מקסימה לברית

מחפשים מקום יפה לברית? רוצים להזמין את האורחים שלכם ליהנות מאוכל טוב, נופים קסומים ושירות אדיב במיוחד? אם כך, לנו במסעדת ביסטרו 56 יש את כל מה שאתם מחפשים! המסעדה שלנו היא מסעדה כשרה ואנחנו קיימים במקום כבר משנת 2004, כך שאם יש משהו שלא חסר לנו, זה ניסיון. בנוסף לכך, אנחנו גם מציעים תפריט מאוד עשיר ומגוון וזה אומר שאפילו אם האורחים שלכם אוכל רק אוכל צמחוני, הם תמיד ימצאו מה לאכול אצלנו. יש מנות ראשונות מגוונות, מנות עיקריות נהדרות וקינוחים שאי אפשר לעמוד בפניהם, אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים מקומות לברית במרכז, בואו למסעדה שלנו, תמצאו כאן נוף מדהים ואוכל טעים במיוחד.

הנופים המקסימים שמוסיפים לחוויה

עוד סיבה שבגללה ביסטרו 56 זו הבחירה הנכונה לאירוע הברית, החתונה או לכל אירוע שלכם, זו העובדה שאצלנו יש גם נופים מקסימים. למעשה, בין אם אתם עושים את האירוע שלכם אצלנו בבוקר, בצהריים או לפנות ערב, הים התיכון יהיה חלק בלתי נפרד מהחגיגה שלכם אצלנו. המסעדה שלנו נמצאת ממש על קו המים במתחם ארנה הקסום וזה אומר שמכל החלונות נשקף הים התיכון במלוא הדרו ויופיו, כך שאין ספק שזה רקע משגע לכל האירועים.

Comments are closed.

דילוג לתוכן