Facebook
instagram
giftcard

מסעדה על חוף הים הרצליה

לארוחה על גדות המרינה התקשרו: 072-393-9464

מסעדות הנמצאות על חוף הים מביאות איתן ערך מוסף שלא נמצא אצל מקומות אחרים. הן שרויות במן אווירת חופש קסומה, ויכולות להשתמש בים, משאב טבעי, כדי להעניק ללקוחות משהו שלא קיים במסעדות הרגילות, על שלל עיצוביהן המשוגעים והמושקעים. יש לא מעט מסעדות על חוף הים בתל אביב, אך כאשר מחפשים אחר מסעדה על חוף הים הרצליה יכולה לספק מענה איכותי, בדמות מסעדת ביסטרו 56.

המסעדה יושבת לצידה של המרינה המפוארת בעיר, ומייצרת אוכל איכותי, לצד שירות ברמה גבוהה. החל מבשרים מגוונים ועד אוכל איטלקי וקינוחים, המסעדה כוללת אוכל יוצא דופן, שמוגש במיקום שונה, אך כזה שכיף מאוד להיות בו.

מסעדה על חוף הים הרצליה שאתם חייבים לבקר בה

מחפשים היום מסעדה על חוף הים הרצליה? לא רוצים יותר ללכת לכל אותן המסעדות שכבר ביקרתם בהן אינספור פעמים? אם כך, אנחנו בביסטרו 56 מציעים לכם אירוח חלומי מעולם אחר. את המסעדה שלנו הקמנו בשנת 2004 ועד היום יצא לנו לשרת כבר אינספור לקוחות מרוצים. כל המנות אצלנו נעשות על ידי השף המקצועי שלנו והכול כשר, כך שאין ספק שהבילוי שמחכה לכם בביסטרו 56 הוא משהו יוצא דופן ואחר.

מה יש לאכול אצלנו?

זה ידוע שלכל מסעדה על חוף הים הרצליה יש תפריט קצת אחר עם אופציות שונות, מה שמעורר את השאלה איך בוחרים את המסעדה המתאימה ביותר. במקרה שלנו אתם יכולים להיות בטוחים שבין אם תגיעו לארוחה עסקית ובין אם תגיעו לארוחה רומנטית, תמצאו אצלנו לא מעט אפשרויות. למעשה, התפריט שלנו כל כך עשיר ומגוון כך שאפילו אם תבואו עם הילדים יהיו גם לא מעט מנות ילדים שיכולות לשמח את הקטנטנים. יש אצלנו בשרים נפלאים, דגים טריים ולא מעט מנות צמחוניות, אז למה שלא תזמינו לעצמכם מקומות כבר עכשיו? אנחנו מסעדה על חוף הים הרצליה שמציעה לגם גם קינוחים נהדרים כך שגם מהבחינה הזאת הבילוי שלכם אצלנו מובטח.

האם יש ארוחות עסקיות?

לא בכל מסעדה על חוף הים הרצליה יש ארוחות עסקיות משתלמות אך אצלנו גם האופציה הזאת קיימת. לכן, אם אתם מחפשים מקום טוב ויפה לאכול בו ארוחת צהריים במחיר נוח, גם אז ביסטרו 56 זו הבחירה האולטימטיבית עבורכם. את כל האוכל הנפלא שלנו מלווה גם נופו של הים התיכון הנשקף מכל עבר ולכן אין ספק שגם מהבחינה הזאת אנחנו נותנים לכם את הטוב ביותר שאפשר.

Comments are closed.

דילוג לתוכן