Facebook
instagram
giftcard

ברית מילה אירוע

לאירוע ברית מילה: 072-393-9464

אירועי ברית לרוב נעים סביב טקס המילה, אך בהרבה מקרים, אנשים מחליטים לחכות מעט ולערוך מסיבה קלאסית, בדיוק כמו בריתה או אירועים אחרים. כך יוצא שהאירועים הללו לא סובבים כלל סביב המילה, אלא סביב האירוע, האוכל והאירוח. אירוע ברית קטן מצליח להביא לאנשים ערך מוסף בזכות אינטימיות ואוכל טוב, ולכן, הרבה אנשים מחפשים אחר מסעדה לברית שתצליח להגשים את החלום הזה. מסעדת ביסטרו 56 היא המסעדה המושלמת לאירועים קטנים, בזכות הגודל שלה, האוכל שהיא מגישה והמיקום המצוין שלה. המסעדה יושבת לצידה של המרינה בהרצליה ומצליחה להשתמש בקסם של הסירות והמים כדי לייצר תפאורה מושלמת לאירוע כמו ברית.

מסעדה עם נוף לים

מסעדה עם נוף לים

אחד מהאירועים הכי חשובים בחייו של אדם ביהדות זה אירוע ברית המילה, ולמרות שעבור רבים מאיתנו זה גם אירוע לא פשוט – נרצה לחגוג אותו עם היקרים לנו. לכן ברור מדוע גם אתם מתחילים לחשוב על ברית מילה אירוע, כי אם נולד לכם בן, תרצו בוודאי לחגוג את העניין הזה עם המשפחה ועם החברים. אם חשבתם לרגע לעשות את ברית המילה אצלכם בבית כי יש לכם מעט אורחים, אנחנו כאן כדי לעצור אתכם מהטעות החמורה הזאת. זה לא משנה כמה אורחים יש לכם, כי תמיד עדיף לשכור מקום מעוצב, יפה ואלגנטי, כי אם כבר עושים אירוע, לא עדיף לעשות אותו כמו שצריך?

תנו לנו להמם אתכם

אם אתם מחפשים מקום יפה, אלגנטי ומיוחד לברית המילה, אנחנו בביסטרו 56 מחכים לכם ואתם מוזמנים לבוא ולהתרשם מהמקום שלנו עוד היום. אנחנו מציעים לכם את השילוב המושלם בין שירות טוב, נופים עוצרי נשימה ואווירה נפלאה, אז מה עוד אתם צריכים? כשתגיעו למסעדה שלנו תראו שהיא שוכנת ממש על קו המים במתחם ארנה שבהרצליה, כך שאין ספק שהים התיכון יהיה חלק מהחגיגה שלכם. הזמינו אצלנו מקומות עוד היום ושריינו את התאריך לברית המילה, כי מה פתאום שתחכו לרגע האחרון ותגלו שכבר אין מקום? בנוסף אנחנו גם מתמחים בארוחת ערב בשרית, ככה שהאורחים שלכם לא יישארו רעבים.

אוכל טעים שילווה את האירוע שלכם

אי אפשר לחשוב על הפקת ברית מילה בלי לחשוב על אוכל נהדר וזו עוד סיבה שבגללה ביסטרו 56 זו אופציה נפלאה. אירוע ברית הוא דבר חד פעמי ולכן צריך להשקיע גם באוכל. התפריטים שלנו מגוונים, עשירים וטעימים במיוחד, כך שאין ספק שהאורחים שלכם לא יצאו רעבים מהאירוע. בנוסף, תמיד אפשר יהיה להוסיף גם יין טוב לחגיגה ואינספור סוגים של קינוחים, אז למה לחשוב פעמיים?

Comments are closed.

דילוג לתוכן