Facebook
instagram
giftcard

ביסטרו 56 הרצליה טלפון

לבילוי טעים התקשרו: 072-393-9464

המרינה בהרצליה מציעה הרבה מאוד אפשרויות בילוי לקהל. ראשית, יש את קניון הארנה הצמוד אליה, ובנוסף, אפשר לטייל בטיילת, לשוט בסירה ולבצע פעילויות שונות בים. עם זאת, רוב האנשים המגיעים לאזור מחפשים מקום טוב לאכול בו, בלי קשר למה שהם עושים. המסעדה הטובה והמרשימה ביותר באזור היא מסעדת ביסטרו 56. ביסטרו 56 היא מסעדת שף איכותית, שמעניקה אוכל מגוון ומרשים, לצד אירוח איכותי ותפאורה מושלמת, בדמות הסירות והמים במרינה.

מסעדה עם אווירה

העדיפות היא להזמין מקום במסעדה, כדי להיות בטוחים וסמוכים כאשר מגיעים לאזור. כאשר מחפשים אחר מסעדת ביסטרו 56 הרצליה טלפון תיענו בהקדם, בנועם, ותוכלו להבטיח את מקומכם במסעדה לכל הסועדים שעימם אתם באים.

רוצים לחגוג ביחד אירוע מיוחד? יש למישהו מבני המשפחה שלכם יום הולדת או שאולי אתם חושבים היום על בילוי זוגי בשניים? אם כך, ביסטרו 56 הרצליה טלפון להזמנות זה נתון שצריך לעניין אתכם. אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם חוויה זוגית, רומנטית ואפילו חברתית מהטובות ביותר שיש, אז למה לחשוב פעמיים? המסעדה הכשרה שלנו שוכנת לה במתחם ארנה היוקרתי בהרצליה, מה שמבטיח לכם לא רק חוויה קולינרית חד פעמית ומיוחדת אלא גם נוף נהדר שמוסיף לכל החגיגה. אתם תראו שלא משנה מה תבואו לחגוג אצלנו כי בכל מקרה תחזרו עם טעם לעוד בילויים דומים.

מה יש אצלנו לאכול?

ביסטרו 56 הרצליה טלפון להזמנות: 072-3939464 והאמת היא, שאם יש לכם לרגע דילמה, אתם יכולים להיות בטוחים שהמנות מאוד מגוונות ועשירות. יש אצלנו אפשרות לאכול מנות ראשונות, עיקריות וגם לא מעט קינוחים שכולם אוהבים, כך שאין ספק שגם אתם, כמו כל שאר הלקוחות שלנו תצאו מרוצים. ניתן לבחור בין מנות צמחוניות מושקעות מאוד, בין סוגים שונים של דגים ובין בשרים שעשויים בצורות מגוונות כך שאין ספק שלא תחזרו רעבים. התקשרו אלינו עוד היום לביצוע ההזמנה כדי שנשמור לכם מקום לכל יום, תאריך ושעה שתרצו.

שירות שנעים לקבל

לא בכל מסעדות הגורמה בהרצליה, ובישראל בכלל, תוכלו לצפות לאירוח מכל הלב. זו עוד סיבה טובה שבגללה אנחנו מציעים לכם לבוא דווקא אלינו, כי אצלנו אנשי המקצוע שיקבלו את פניכם הם אנשים עם תודעת שירות מאוד גבוהה. לכן, בין אם תגיעו לארוחת צהריים ובין אם אתם חולמים על ארוחת ערב רומנטית, החוויה אצלנו תהיה כזו שיהיה לכם נעים להיזכר בה גם בעתיד.

Comments are closed.

דילוג לתוכן