Facebook
instagram
giftcard

ארוחת ערב רומנטית

להזמנת מקומות: 072-393-9464

אהבה באוויר המרינה

רומנטיקה ואוכל אלו שני דברים שהולכים יד ביד. בדרך כלל, בכל פעילות בה מנסים להתקרב ולהשיג קצת זוגי ואינטימי, בדרך כלל מחברים את זה עם אוכל טוב ובקבוק יין. יש מעט מאוד מסעדות שמסוגלות להעניק את הלוקיישן המושלם לארוחה רומנטית, וביסטרו 56 היא בהחלט אחת כזו. האוכל בביסטרו הוא מעולה, העיצוב הוא מרהיב והשירות הוא יוצא דופן, אך העובדה שהמסעדה שוכנת בסמוך למרינה בהרצליה הופכת אותה לכזו שמעניקה הרגשה מאוד מיוחדת.

מסעדות לארוחת צהריים

מסעדות לארוחת צהרייםבביסטרו אפשר למצוא סוגים שונים של אוכל ובעיקר בקבוקי יין איכותיים, שיהפכו את הערב לקצת יותר קליל. כשאוויר המרינה המרגיע משתלב עם אוכל טוב, אי אפשר שלא ליהנות יחד.

אתם מרגישים שכבר חודשים ארוכים לא יצא לכם לבלות ביחד? רוצים להפתיע אחד את השנייה, לחגוג יום הולדת או אולי לציין את יום הנישואין שלכם? אם כך, אין ספק שהבילוי הכי מהנה שיכול להיות זו ארוחת    ערב רומנטית במסעדה, אז למה אתם מחכים? אם הדילמה שלכם היא איפה אפשר לראות ארוחת ערב רומנטית כזאת, כדאי שתדעו שאנחנו בביסטרו 56 בהרצליה מחכים לכם עם כל הטוב שקיים! המנות המוגשות אצלנו כשרות, טעימות ועשויות מפרודוקטים טריים ונפלאים, כך שזה לא משנה מה תזמינו, כי בכל מקרה תצאו מרוצים.

האווירה הרומנטית מסביב

אי אפשר לדבר על ארוחת ערב רומנטית ולא לדבר על האווירה ועל התפאורה מסביב, ואין ספק שגם בכך ביסטרו 56 היא הבחירה הנכונה. המיקום שלנו מושלם, כי אנחנו נמצאים במתחם ארנה שבהרצליה, מה שאומר שכבר מהשנייה הראשונה אצלנו תוכלו לראות את נופו הקסום של הים התיכון. אם תגיעו אלינו לפנות ערב תוכלו ליהנות גם משקיעות נפלאות ואם תוסיפו לכל החוויה גם יין טוב, הרי לכם ארוחת ערב בלתי נשכחת. השף שלנו יעשה הכול כדי שתצאו מרוצים מכל המנות שתבחרו, בין אם אתם מעדיפים מנות ראשונות, עיקריות או קינוחים.

שירות מוצלח

לא אחת קורה שאנחנו מחפשים מקום טוב לחוויה כמו ארוחת ערב רומנטית והאוכל אכן טעים אך השירות נורא. לכן ברור מדוע אתם לא רוצים להתאכזב ומדוע חשוב לכם לבחור מסעדה שמקפידים בה, בין היתר, על שירות מקצועי ואדיב. זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם לפנות דווקא אלינו כי אצלנו במסעדת ביסטרו כל אנשי המקצוע מבינים היטב בשירות. זה אומר שמכל הבחינות החוויה שלכם אצלנו תהיה יוצאת דופן, רומנטית ומהנה, אז למה שלא תזמינו מקומות כבר עכשיו?

 

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן