Facebook
instagram
giftcard

מסעדת דגים במרינה

רוצים ארוחת דגים משגעת? צרו קשר ב-072-393-9464

מהים לצלחת

המסעדות הטובות ביותר הן אלו שמצליחות להתחבר בצורה האידיאלית לסביבה שלהם. זה מתבטא בצורה המובהקת ביותר במסעדות דגים, שכן המסעדות הטובות ביותר הן אלו שקרובות אל הים ומגישות את הדגים הטריים ביותר מהמים אל הצלחת. מסעדת ביסטרו 56 צמודה למרינה בהרצליה ועל פי כן, מגישה דגים טריים שמגיעים מחופי הים התיכון. במסעדה מגישים מנות מהרבה מאוד עולמות קולינריים, כך שיוכלו להתאים לכולם ולכל סוג של אירוע, כולל ישיבה חד פעמית ועד אירוע כמו בר מצווה או יום הולדת.

צרו עימנו קשר: 072-393-9468

נלקח מדף הפייסבוק של המסעדה

בביסטרו 56 יש את האווירה המושלמת למנות ים, שכן המסעדה פונה אל המעגן במרינה ויש את ההרגשה הכי טרייה, נכונה ומהנה לאכילת דגים. המנות במסעדה הן מגוונות, אך מנות הים של הביסטרו הן ברמה אחרת וכוללות טוויסטים מעניינים מאוד לדגים שכולם אוהבים. המקום מושלם לאירועים שסובבים סביב המנות הימיות, שהן קלות ומרעננות יותר.

מסעדת דגים במרינה הרצליה שכדאי לכם להכיר

אתם אוהבים דגים ומידי פעם הייתם רוצים לצאת לאכול בחוץ דגים טריים, טעימים וכאלה שעשויים בצורה כמה שיותר מקצועית? אם כך, בהחלט אפשר להבין את החיפוש האינסופי שלכם אחר מסעדות מובילות בתחום כי האמת היא, שאין הרבה מסעדות טובות של דגים בישראל. במידה ואתם מחפשים מסעדת דגים במרינה הרצליה דעו שאתם יכולים להפסיק לחפש כי אנחנו כאן בשבילכם! את המסעדה שלנו, ביסטרו 56, הקמנו אי שם בשנת 2004 ומאז ועד היום צברנו ניסיון רב וחוג לקוחות גדול מאוד שכל אחד מהם יכול להמליץ עלינו. לכן, בפעם הבאה כשמתחשק לכם דג טעים במיוחד, אנחנו הכתובת הנכונה.

מסעדה כשרה עם נוף משגע

כל מי שאוהב לצאת מידי למסעדות, בין אם מדובר על מסעדה על הים במרינה הרצליה ובין אם מדובר על כל מסעדה אחרת, יודע שחלק מהחוויה זה גם העיצוב של המקום והנוף הנשקף ממנו. זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם לפנות דווקא אלינו, כי אצלנו בביסטרו 56 תוכלו ליהנות מנוף של ים, שקיעות, מרינה מקסימה ואינספור יאכטות מפוארות. כבר מהרגע הראשון שלכם אצלנו תוכלו לדעת שבחרתם נכון, אז למה שלא תזמינו מקום עוד היום?

בואו לחגוג עם כל המשפחה

אנחנו בביסטרו 56 מחכים לכם גם אם אתם רוצים להזמין שולחן גדול לעשרה סועדים ויותר, שכן מסעדת הדגים שלנו מתאימה גם לאירועים כמו ימי הולדת וחגיגות אחרות. כל שעליכם לעשות זה לעדכן אותנו מראש ואנחנו כבר נדאג שיהיה לכם מקום נוח לשבת בו וחגוג עם כל המשפחה. כל המאכלים שתמצאו אצלנו כשרים והכול עשוי מחומרי הגלם הכי טובים שיש כך שברור מדוע תרצו לחזור אלינו שוב בקרוב.

Comments are closed.

דילוג לתוכן