Facebook
instagram
giftcard

ארוחת ערב בשרית

לארוחה בשרית מרהיבה התקשרו: 072-393-9464

אין כל ספק שהחלק החשוב ביותר בכל אירוע, גדול או קטן, הוא האוכל. בין אם מדובר באירוע רשמי או באירוע שהוא יותר קז'ואלי, אנשים באים קודם כל על מנת לאכול, ורק אחר כך כדי לרקוד ולדבר עם אורחים נוספים. בין אם מארגנים מפגש חברי או חתונה, המטרה היא לספק אוכל טוב, על טהרת הבשר. כיום אנשים מבינים הרבה יותר בבשר מאשר בעבר, והם מחפשים את הנתחים האיכותיים במסעדות אליהן הם הולכים.

חתונה בהרצליה

בביסטרו 56 מספקים ללקוחות ארוחת ערב בשרית ברמה גבוהה במיוחד, כאשר כל המנות מקבלות טיפול מסור של מיטב השפים. המסעדה מציעה מגוון רחב של בשרים, ומעבר לכך, יודעת לארח את האורחים שלה, לקיים אירועים, וכל זאת בסמוך למרינה של הרצליה.

אתם עובדים יותר מידי קשה בחיי היום יום וכמעט ולא יוצא לכם לצאת לבלות ולהשקיע בזוגיות? אם כך, אנחנו מזמינים אתכם לבוא אלינו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם חוויה רומנטית ומהנה. לפעמים ארוחת ערב בשרית בשניים זה כל מה שצריך כדי להחזיר את הרומנטיקה, לבלות ביחד וליהנות מכל רגע, אז למה אתם מחכים? אצלנו בביסטרו 56, הקיימת כבר משנת 2004, מחכה לכם חוויה קולינרית לא רק מופלאה אלא גם כשרה ואיכותית, כך שאין ספק שתצאו מאיתנו שבעים, מרוצים ועם תקווה לחזור אלינו במהרה שוב.

הנוף שמוסיף לבילוי הרומנטי שלכם

כאשר מדברים על ארוחת ערב בשרית בשניים אי אפשר שלא להזכיר גם את האווירה, כי אם יש משהו שיכול להשפיע על הבילוי כולו, זו הסביבה שבה אתם אוכלים. זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם לבוא דווקא אלינו כי המסעדה שלנו, ביסטרו 56, נמצאת במתחם ארנה הקסום בהרצליה. זה אומר שלא משנה לאיפה תביטו כי בכל מקרה תראו ים מקסים, שקיעות נהדרות ונופים מיוחדים. לכן, אם אתם יכולים לשלב את כל אלה בבילוי הקרוב שלכם, מה פתאום שתוותרו על כך?

שירות שנעים לקבל

לכולנו כבר יצא להיות במסעדות שונות ברחבי הארץ, ליהנות מהאוכל אך להתלונן על השירות. לא תמיד המלצרים מבינים את מקומם ומודעים לחשיבות השירות שהם מעניקים לנו ולכן אפשר להבין את החשש לכם. עם זאת, כדאי שתדעו שאצלנו בביסטרו 56 תוכלו ליהנות משילוב נהדר של ארוחת ערב בשרית ושירות מעל ומעבר. כל אנשי המקצוע שיקבלו את פניכם אצלנו במסעדה הם בעלי תודעת שירות מאוד גבוהה ואתם תרגישו זאת כבר מהרגע הראשון כשתגיעו לבלות אצלנו ערב שלם ובלתי נשכח.

Comments are closed.

דילוג לתוכן